The Walking Dead 8×06 – Áh, hagyjuk…

Amikor múlt héten megnéztem az eheti rész előzetesét, már tudtam, hogy most jön a klasszik filler rész, amit utálni fogok. Ma amikor felkeltem és ránéztem a pontszámokra, amit kapott, megerősítette a félelmemet, és még a kedvem is elment az epizódtól. Ennek ellenére megnéztem, mert végül is mégis csak 3 rész van hátra a félévadból. Tipikus olyan rész, hogy megnézem, leokézom, még ide is írok róla, majd elfelejtem.

vlcsnap-2017-11-27-20h18m28s290

Amikor a rész végére értem, azt hittem, hogy felfedeztem egy mintát, hogy miként írták meg a forgatókönyvet. Arra emlékeztem, hogy Rickkel kezdődött, és fejeződött be a rész. És utána is mintha ugyanolyan sorrendben érkeztek volna a szereplők, csak a 20.perc után fordított sorrendben. Vagyis tükörsorrendet használtak. És egy ideig így is volt, de sajnos nem lett igazam. Pedig az mekkora írói bravúr lett volna, ha Rick-Maggie-Carol-Michonne, Rosita-Carl-Carl-Michonne, Rosita-Carol-Maggie-Rick sorrendben jöttek volna a jelenetek. De sajnos nem. Így viszont az egyetlen móka is elveszett.

Ez a 45 perc arról szólt, hogy azok a karakterek, akiket nem láttunk eddig az első 4-5 részben, azok most több játékidőt kaptak. Illetve egyáltalán kaptak játékidőt. Hilltop szál már megint unalmas volt. Eleve nem értem éjszaka miért nem támadták meg a katonákat a Saviorök. Úgy érzem többségben voltak. Azon már fenn sem akadok, hogy Rick egyedül ment a kukásokhoz, a jóhiszeműség jegyében, akik kérdés nélkül becsukták. Egyre inkább az a gyanúm, hogy az 5.évad elején lévő Menedék ugyanúgy Neganék tulajdona volt. Erre utalt a konténer és az A betű. Carlnak meg lett egy háziállata… bocsánat, egy pártfogoltja. Őszintén szólva semmi értelmét nem láttam egyelőre ennek a szálnak. Vagy bontsák ki rendesen, és futtassák ki valahova, vagy eleve ne tegyék a részbe, még időkitöltésnek se. Amúgy miért van úgy rákattanva mindenki Carolra? Nála egy tucat jobb nő van a világban.

vlcsnap-2017-11-27-20h11m02s798

Amit nem értek már hetek óta az a címadás. Ezt a részcímet másnak adtam volna. Mondjuk annak, amiben el is hangzik, hogy “megölik a királyt, az özvegyet és Ricket”. Most viszont nem csak rájuk volt kihegyezve a történet. A korábbi epizódok címei előtt is értelmetlenül állok. Szóval ezt az 5/10-est részt könnyen el fogom felejteni, 1 év múlva már nem fogom tudni felidézni, hogy mi történt itt.

Hozzászólás