Strike Back 6×04 – A régi recept

Azt hiszem mondhatjuk, hogy ezen a héten kaptunk egy klasszikus Strike Back epizódot, ami működött, jók voltak az akciók, és a karakterek sem idegesítettek. Sőt, ebben a részben néha olyan volt, mintha Anthony Starrt láttam volna Daniel MacPherson, vagyis Wyatt helyett. És a Bansheet szerettem, úgyhogy ennek a felismerésnek örültem.

vlcsnap-2017-11-22-21h57m46s305

“Strike Back 6×04 – A régi recept” Tovább olvasása

The Walking Dead 8×05 – Ellenséges terület

Kezdjük ott, hogy igen, értem a koncepciót, hogy mit akartak volna átadni nekünk az írók és a rendező ebben a részben, de nekem ez most nem jött át. Ráadásul olyan szereplők voltak kiemelve, akiknek a sorsa távolról sem érdekel. Gabriel atya, Gregory? Ugyan már! Szerencsére nem egy teljes részt kaptak, bár így is megszenvedtem az 51 perces játékidővel és a 15.percben érkező introt is fájdalmas volt kivárni. De azért történtek itt érdekesebb dolgok is a háttérben.

vlcsnap-2017-11-22-21h13m03s198

“The Walking Dead 8×05 – Ellenséges terület” Tovább olvasása