Ki vagyok én és mi leszek, ha nagy leszek?

1 hónapom van a szakdolgozat leadásának határidejéig, kicsit több, mint 2 hónapom pedig az államvizsgáig. Egész nyáron azon gondolkodtam, hogy mihez fogok kezdeni azután, hogy megszerzem a diplomát, és nem tudtam rájönni. És az egyetem vége rohamosan közeledett, rajtam pedig egyre nagyobb lett a nyomás, a szülők részéről, hogy végre befejezzem az iskolát, a tanáraim részéről, hogy minőségi szakdolgozatot írjak, a magam részéről, hogy találjak munkát. Pedig valójában nem is akarok a környezetvédelemmel ilyen mélyrehatóan foglalkozni, mint ahogyan most tanulok. Az én sorsom, hogy színész legyek. De hogy miként jutottam erre a döntésre? És miért próbáltam a jeleket ignorálni? Hát elmagyarázom.

Evolution of David Kiss.jpg “Ki vagyok én és mi leszek, ha nagy leszek?” Tovább olvasása