Induljon a Fal!

Nem, ez nem egy újabb Sebestyén Balázs és RTL Klub koprodukció, és nem is a Fal 4.évada, pláne nem egy TV2-s újabb “Eredeti” műsor, csupán új néven megy tovább a blog. Egy könnyebben megjegyezhető, ráadásul magyar cím.

Amikor elindítottam az oldalt, akkor őszintén szólva a random szó generátort hívtam segítségül. Nem hittem, hogy ki fogok tartani, úgyhogy csak az volt a lényeg, hogy írjak, írjak és írjak. A Negyedik Fal viszont sokkal jobb elnevezés. Ott helyezkedünk el amikor tv-t, sorozatot, filmet nézünk, vagy amikor színházban vagyunk, de akár mondhatnám azt is, hogy a látóterünkben egyszerre ennyi fér egy szobából (kivéve, ha a sarokban állunk). Ugyanis ez az oldal fő profilja, csak laikus szemmel. Szeretem fogyasztani az említett alkotásokat, darabokat, és néha benézni a színfalak mögé. Apropó színfalak, akár erre is lehet érteni a Negyedik Falat.

Szóval sok lehetőséget rejt a cím, amiket igyekszek majd kiaknázni, és kitartani a jó szokásom mellett. Továbbra sem akarom senkire ráerőltetni a véleményem, én nem vagyok kritikus, vagy megmondó ember, csak őszintén leírom, ha valami jó, és azt is, ha valami rossz.

A Negyedik Fal definíciója a Sorozatjunkieról:

“A Negyedik fal az a láthatatlan elválasztó fal, ami a színpadot elválasztja a közönségtől, amin keresztül látjuk a történéseket, s amin keresztül a játszott karakterek nem látnak minket.”

És a Wikipédiáról:

“Annak ellenére, hogy a kifejezést először a színházi életben használták, ahol a színészek valóban három fal és egy képzeletbeli negyedik között játszottak a színpadon, a fogalom meghonosodott a filmművészetben, az irodalomban, továbbá fellelhető egyes videójátékokban is.”

Hozzászólás