The Walking Dead – Elkezdődött a 9.évad

Azt akartam írni a címbe, hogy “még csak a 9.évad”, mivel a készítők újabb 10 évre terveznek a sorozattal, csak tudnám, hogy miért. Tény, hogy a képregényeknek köszönhetően van még alapanyag, de az importálása már nem úgy sikerül, mint ahogyan azt elvárnák a rajongók, köztük én sem.
Eredetileg ki akartam szállni a 8.évad végén, de sajnos a hírek és a kiadott anyagok meggyőztek, hogy maradjak, és megnézzem, változik-e valamit a minőség, a totális háború végeztével. A rövid tömör válasz az, hogy igen. Hangulatában és minőségben mindenképpen javuláson ment át a sorozat. De te úristen, mennyire untam! Szoktam olyat csinálni, hogy egy filmet több részletben nézek végig, de hogy egy 55 perces Walking Dead részt 4 részletben tolom le, ott már gond van. Pedig nem kéne, hogy így legyen, mert a karaktereket újraértelmezték, a hangulat sokkal világvégésebb, és nem kímélik az embereket sem. Mégis, valahogy nem működött.

“The Walking Dead – Elkezdődött a 9.évad” Tovább olvasása