A Viszkis kritika

1341-a-viszkis.21088.jpg

Mindenek előtt azt tudni kell rólam, hogy nem igazán szeretem és ebből kifolyólag nem is nézek magyar filmeket. Nagyon nagy ritkán teszek kivételt. Legutóbb még 2015-ben láttam a Liza, a rókatündért, és az tetszett, de azóta nem nyúltam hazai műhöz. Még a Kincsemhez, pedig abban elvileg szerepelek és még látszódok is (majd ha megjelenik, megkeresem magam és kivágom a képet). Ezúttal viszont elég erős és személyes indíttatásaim voltak, hogy megnézzem Antal Nimród filmjét, és mennyire jól tettem. Alig várom, hogy újrázhassam! “A Viszkis kritika” Tovább olvasása

Strike Back 6×05 – Haláli temetés

Végiggondoltam a korábban adott pontszámokat, és a héten mindegyikből levontam sajnos egy pontot. Mert bár első nézésre jó élmény volt, de visszagondolva, nem szívesen nézném vissza például az évad első két epizódját. Ezen a héten viszont olyat kaptunk, amiből van-egy két olyan akció, pillanat, amit bizony újranéztem, mert király volt!

vlcsnap-2017-11-30-13h59m17s446.jpg
“Strike Back 6×05 – Haláli temetés” Tovább olvasása