The Walking Dead 8×04 – A király is csak egy színész

Hujber Feri legendás mondata jutott eszembe Ezékiel szavai kapcsán, úgyhogy készítettem egy képet. Többé-kevésbé tehát a Király körül forgott a rész, de azért kapott egy-két jelenetet Carol, valamint Rick és Daryl páros is. No de micsoda jeleneteket. Meg úgy összességében a rész milyen volt! Ha nem létezne a 8×01, vagy az előző évadra átrakták volna, akkor most itt dörzsölném a tenyerem, hogy a Walking Dead magára talált. De tényleg így van?

200965_hujber

“The Walking Dead 8×04 – A király is csak egy színész” Tovább olvasása

A Twitch árnyoldala és a magyar virtus

Hadd osszak meg veletek egy jelenséget, ami mélységesen felháborított, és a legrosszabb, hogy nem egyetlen emberről van szó, hanem egy komplett társadalomról. Sokan mondják ránk magyarokra, hogy leleményesek vagyunk, pénzéhesek, utálkozók. Azonban ami kezd kialakulni az én (20-30 éves) korosztályomban, az már több, mint gusztustalan.

Twitch-GBTV1.jpg

Az idei évben eléggé megszerettem a twitch közösséget, mivel a tavalyi kommentátori karrieremnek köszönhetően sokan tudták, hogy ki vagyok. Így hát oda mentem, ahol a közösség is volt. Találtam több olyan minőségi streamet is, aminél úgy gondoltam, hogy a közvetítő megérdemli a pénzem, mert olyan minőségi tartalmat gyárt. Úgyhogy feliratkoztam. Havonta cirka 1600-1800 Ft-om ment el arra, hogy támogassam a streamert. Nem nagyon voltunk megkülönböztetve azoktól, akik nem tettek ugyanígy. Aztán az alkalmi munkáimnak vége lett, úgyhogy nem tudtam már tovább előfizető maradni. Én hülye még bocsánatot is kértem, hogy nem tudok tovább fizetni. Aztán innentől jött a feketeleves. “A Twitch árnyoldala és a magyar virtus” Tovább olvasása