The Walking Dead 8×05 – Ellenséges terület

Kezdjük ott, hogy igen, értem a koncepciót, hogy mit akartak volna átadni nekünk az írók és a rendező ebben a részben, de nekem ez most nem jött át. Ráadásul olyan szereplők voltak kiemelve, akiknek a sorsa távolról sem érdekel. Gabriel atya, Gregory? Ugyan már! Szerencsére nem egy teljes részt kaptak, bár így is megszenvedtem az 51 perces játékidővel és a 15.percben érkező introt is fájdalmas volt kivárni. De azért történtek itt érdekesebb dolgok is a háttérben.

vlcsnap-2017-11-22-21h13m03s198

Úgy tűnik, hogy egyre több mindenki füle mögött van vaj, ahogy a mondás tartja. Trevor… izé Simon játszott egy kis Simon mondját Gregoryval. Szavakat adott a szájába, hogy eltussolja a saját sarát. Aztán ott van Dwight avagy Daryl 2.0, aki az egész csapat trójai falova. Eugene meg ugye eleve Rickéktől jött. Szép lassan alakul egy belső kör, akik Negan ellen vannak. Kíváncsi vagyok hova vezetik ezt ki. Valószínűleg sehová. De hogy mennyire törékeny a hatalom, még mondták is, hogy a dolgozók többen vannak, így ha ők fellázadnak, akkor mindennek vége lehet. Ez el is indult, de Negan és Gabriel túlélte a lehetetlent.

Váltsunk tehát az ő szálukra. Gabriel jobb ötlet híján meg akarta gyóntatni Negant, aki beszélt a feleségéről. Hogy valós volt-e amit mondott, avagy nem, azt nem tudom. Lehet, hogy nem is derül ki. A túlélésük viszont teljességgel nevetséges volt. Nem a belezésre gondoltam, mert az okés húzás volt. Hanem amikor rájuk támadtak. Az ilyet a korábbi évadokban nem élte túl senki. Kivéve Glenn, de neki volt egy kukája. Úristen, rossz is leírni, annyira nevetségesen hangzik. Ráadásul Neganék menekülésének a végét, a legfontosabb részt nem is mutatják!

vlcsnap-2017-11-22-21h38m40s923

Rick és Daryl között volt egy kis összetűzés, ez viszont tetszett. Jók voltak az érvek egyik és másik oldalon is. Mindkettőjüknek igazat adtam kicsit, és nem is értettem egyet. És ez tetszett. Amúgy milyen fegyvert is szereztek meg? Mert a kocsi ott maradt, Daryl motorral ment, a dinamit meg CGI-osan felrobbant. Viszont ami felvitte a pontszámot az a helikopter! Végre! Egy ilyen rejtélyre vártam már nagyon régóta! Én nagyon örültem neki. És a végén még azt is láttuk, hogy a kukásokhoz ment Rick, akiket eddig sem értettem, hogy hol voltak. És az amazonok?

A részre összességében 6/10-et adtam a helikopter miatt, meg az elgondolás miatt, de nagy filler részt kaptunk. És a nézettség is rég nem látott mélységekben van, de még így is bivalyerős. Azért remélem lesz következménye a csökkenő nézőszámnak. És pozitív hozadéka lesz.

Hozzászólás