Prison Break – 5×02

Bevallom nem kicsit voltam bajban az epizód megtekintését követően. Azt ígértem az előző poszt végén, hogy minden héten lesz írás a sorozatról, és a 2.rész után mérges voltam magamra. Mert bár jobban élveztem, mint az 1.részt, de fogalmam sem volt arról, hogy mit írjak róla. Ezért sem volt a vetítés napján kritika. Vagyis ne is nevezzük kritikának, mondjuk inkább egyfajta élménybeszámolónak az én laikus szememmel.
vlcsnap-2017-04-13-18h23m47s024.pngKezdjük ott, hogy a “Previously on Prison Break”-et miért nem Michael mondja be? Azt hiszem C-Note volt. Aztán nem volt a reklámszünetek előtti szokásos képmontázs, amikor mutatnak egy utat. Nem tudom, hogy emlékeztek-e rá, de 4 éven át volt, most meg csak bumm, reklám. Nem volt T-Bag és erre csak órákkal a rész megnézése után jöttem rá. Nem is hiányzott, bevallom őszintén. Ahogy Michael fia és Sara sem hiányzott volna, de belőlük kaptunk. Sajnos. Elég buta a történetük. OFF: Amúgy a magyar szinkronban a Michael fiát szinkronizáló srác hangjával és hangsúlyaival vallatni lehetne. Én nem nagyon szoktam szidni a szinkront, de szegény gyerek nagyon meg lehetett szeppenve a mikrofon előtt.

vlcsnap-2017-04-13-18h15m33s888.pngKellerman visszatérésének örülök. Ő volt az egyik olyan karakter, akit imádtunk utálni. Bár kicsit furán viselkedett, de a kisugárzása most is megvolt. És ez tetszett. Sara és Kellerman párosa még tartogathat magában érdekes szálakat.

Félelmetesen jól nézett ki a terroristák uralta terület és lélegzetvisszafojtva néztem az ottani jeleneteket. Abszolút aktuálisak voltak ezen a téren. Lincolnék tehát próbálnak segíteni kívülről. Az mondjuk elég fura, hogy Sucrét ennyire parkolópályára tették. Arra tudok csak gondolni, hogy az íróknak csak utólag jutott eszükbe a karakter, ezért gyorsan beírták a reptérre az előző részben, hogy a rajongókat kiszolgálják. Michaelről pedig kiderült, hogy megölt valakit Kaniel Outis néven, ezért csukták le. Itt pedig arra tippelek, hogy vagy ki kell hoznia valakit a börtönből, vagy pedig, ami az utolsó képsorokat látva valószínűbb, be kell épülnie a terroristák közé. Az utóbbi azért elég meredek lenne.

vlcsnap-2017-04-13-18h22m48s941.png

Az már biztos, hogy mindkét rész olyan cliffhangert tartogatott, ami láttán azonnal nézném a következő részt. Ezt speciel a Fox másik feltámasztott sorozata, a 24 nem tudta elérni. Érdekes, hogy bár élveztem a részt, kicsit untam is. Pontszámot nem szeretnék adni, majd ha láttam az egész évadot, mert a 24 Legacy-s pontszámokat is 1-1 ponttal levittem. Trakton adtam rá egy 7/10-et egyelőre, mert jobb volt, mint az előző rész, de még meglátjuk.

Hozzászólás