Prison Break 5×02 előzetes és promóképek

Az alapfelállás tehát megvan, mostantól jöhetnek az igazi érdemi események. Legalábbis reméljük. A kíváncsiak megnézhetik a trailert és pár képet a következő részből.
Screen Shot 2017-01-12 at 11.51.01 AM [www.imagesplitter.net] “Prison Break 5×02 előzetes és promóképek” Tovább olvasása

Prison Break – Kezdett az 5.évad

7 évvel ezelőtt könnyek között elbúcsúztattam Michael Scofieldot. Mert férfiasan bevallom, hogy mikor megláttam a sírját, elhomályosodott a tekintetem. Fájt, de így volt ténylegesen lezárva a története. Most 2017-ben folytatódik a sorozat 9 résszel. Michael tehát életben van és mily meglepő, megint börtönben van. Ergo ugyanúgy folytatódik, ahogy én anno elképzeltem, hogy mivel is lehetett volna még továbbfűzni a sztorit.
vlcsnap-2017-04-05-22h58m18s162.png “Prison Break – Kezdett az 5.évad” Tovább olvasása