Prison Break – Kezdett az 5.évad

7 évvel ezelőtt könnyek között elbúcsúztattam Michael Scofieldot. Mert férfiasan bevallom, hogy mikor megláttam a sírját, elhomályosodott a tekintetem. Fájt, de így volt ténylegesen lezárva a története. Most 2017-ben folytatódik a sorozat 9 résszel. Michael tehát életben van és mily meglepő, megint börtönben van. Ergo ugyanúgy folytatódik, ahogy én anno elképzeltem, hogy mivel is lehetett volna még továbbfűzni a sztorit.
vlcsnap-2017-04-05-22h58m18s162.pngKapásból az elején volt egy orbitálisan nagy baki. Ugyanis Michael nem 2010-ben, hanem 2005-ben halt meg a 4.évados sír alapján. Erre figyelhettek volna. Amúgy semmi különös nem történt, sima alapozó rész volt. Bemutatták, hogy kivel mi történt, összeállt a csapat, a bábukat elhelyezték a pályán. A Fox River és a régi arcok baromi jó nosztalgiafaktor voltak, vigyorogtam is, mint egy kisgyerek, aki fagyit kap.

MS grave.png
(A francba Barry, megint elcseszted az idővonalat?)

Kevesen tudják, hogy én Scofield miatt akartam építész szakra menni az egyetemen. Az már más kérdés, hogy life happened. De ekkora hatással volt rám a sorozat. Szóval ki tudja, hogy mi lesz a 9.rész után velem. (:D)

vlcsnap-2017-04-05-23h14m46s493.png

Hol van LJ, Sophia, Marie Cruz? Oké, hogy őket nem akarták visszahozni, de pár szóban kitérhettek volna rájuk. Sokakkal ellentétben, nekem soha nem volt bajom Saraval. Talán csak a 2.évadban, amikor drogozott. Szóval örülök az ő visszatérésének is. Nem akarok feleslegesen hosszú posztot írni, mert aki látta, annak úgysem kell leírnom, hogy mi történt. Egyedül azt emelném ki, hogy zavart, hogy a 41.percig húzták Michael megmutatását. Tudtuk mind, hogy életben van, felesleges volt addig húzni. Na de az első (és egyetlen) jelenete… Basszus, ez még mindig működik!

vlcsnap-2017-04-05-23h17m46s200.png

A jövő héten már biztos lesz mit elemezni, spekulálni. A kezdés egy szolid 6/10-et ér, de csak hogy mehessen felfelé a pontszám. Minden héten lesz írás a részekről, pont, mint a 24-nél.

Ui: A rángatózó kamera kötelező elem a FOX-os sorozatokban? Csak mert most nagyon feltűnő volt és egyben zavaró is. Régen mintha nem lett volna.

Hozzászólás