Prison Break 5×03 előzetes és promóképek

A 2.részről szóló élménybeszámolóm már olvasható, most lássuk, hogy mi lesz az 5.évad 3.részében. Trailer, epizódleírás, meg még pár kép várja a kíváncsiakat a tovább mögött.
Screen Shot 2017-01-12 at 11.51.01 AM [www.imagesplitter.net] “Prison Break 5×03 előzetes és promóképek” Tovább olvasása

Prison Break – 5×02

Bevallom nem kicsit voltam bajban az epizód megtekintését követően. Azt ígértem az előző poszt végén, hogy minden héten lesz írás a sorozatról, és a 2.rész után mérges voltam magamra. Mert bár jobban élveztem, mint az 1.részt, de fogalmam sem volt arról, hogy mit írjak róla. Ezért sem volt a vetítés napján kritika. Vagyis ne is nevezzük kritikának, mondjuk inkább egyfajta élménybeszámolónak az én laikus szememmel.
vlcsnap-2017-04-13-18h23m47s024.png “Prison Break – 5×02” Tovább olvasása