A S.H.I.E.L.D. ügynökei 3.évad féltávon

A későn érkező. Tudom, hogy odakint már a 4.évad megy, itthon pedig befejeződött a szinkronos vetítése a 3.évadnak, de én egyben darálom az évadot. Tavaly megpróbáltam hetente nézni a 2.évadot, de gyorsan elvesztettem a fonalat és káosz lett. Ezt a szezont viszont egyben nézem (napi 1-2 rész) és sokkal jobb. Bár lehet, hogy ez a minőségnek is köszönhető, ami magasan van.vlcsnap-2017-01-14-18h17m30s111.jpg

Gyönyörűen felépített 10 részen vagyok túl. Az 1.részben elhintettek morzsákat, amiket kibontottak a további részekben. Nagyon jól gazdálkodtak a részekkel, mindenkire jutott idő, és Simmons 2.részben való visszahozása sem volt túl korai, holott eleinte azt hittem. Volt misztikum, volt ellenséges ügynökség, akik annyira nem is voltak ellenségesek. Azt sajnáltam, hogy amint kiderült, hogy a másik szervezet két ismertebb karaktere a jó oldalon áll, azonnal megölték őket a részben. Coulson így kapott motivációt, hogy végre kinyírja Wardot.

vlcsnap-2017-01-14-18h32m45s53

Az embertelenekkel is nagyon jól játszadoztak az írók. Bevallom alaposan megleptek a szörny kilétével kapcsolatban. És ebben jó a sorozat. Az előző évadokban is volt már olyan, hogy csak az utolsó pillanatban jöttem rá a megoldásra, vagy a csavarra. Szóval ezért le a kalappal az írók előtt.

Azért a végén csak kiderült, hogy az egész embertelen vadászós dolog mögött a Hydra áll. Ami számomra borzasztó unalmas, hogy mindig ide lyukadunk ki, de úgy tűnik, hogy ez a sorozat erről fog szólni. Minden évadban küzd a SHIELD a Hyrda ellen.

vlcsnap-2017-01-14-18h28m38s129.jpg

De a dupla félévad fináléról csak röviden. Ward végre meghalt! Elkezdtem örülni, erre a legutolsó jelenetben bemutatták, hogy a lény beköltözött a testébe. Hát sosem szabadulunk meg ettől a színésztől? Igazából nincs vele bajom, de nevetséges, hogy ennyire legyőzhetetlen. Összességében élvezem a 3.évadot, de félek, hogy az évad második fele belassul és az egész Malik megtalálásáról fog szólni, és a lény legyőzéséről.

Hozzászólás