Supernatural 13.évad berendelve. De minek is?

A 12.évadánál jár a CW kirobbanó népszerűségének örvendő sorozata a Supernatural. A Winchester tesók már szinte mindennel szembeszálltak, amivel csak a misztikus világban lehetett. Megjárták a poklokat (szó szerint), és vívtak nagy csatákat. Az 5.évad után a fő showrunner elhagyta a sorozatot, mert ő ennyi történetet szeretett volna elmesélni és sokan egyetértettek azzal, hogy itt kellett volna lezárni a szériát. Én nem értek egyet ezekkel a hangokkal. Az én véleményem az, hogy a 8.évad vége lett volna a tökéletes mindent lezáró befejezési pontja a sorozatnak. Ott ha Sam meghal és bezárul a Pokol Kapuja, akkor minden szörny a túlvilágon marad és tényleg nem kellett volna Deannek egyedül tovább űznie a lényeket. De a show ment tovább, az angyalos szál totálisan nem érdekelt, de a 10.évad szerintem jól sikerült, és az évad végi több részen át tartó átívelő-szál is remekül sikerült, nagy drámákkal, izgalmas fordulatokkal. A 11.évad elcsordogált, hozta a sorozat azt a kötelező lépést, amit a rajongók már az 5.évad óta vártak: Isten színre lépett és pont annak a színésznek a képében, akit szerettek volna. Én nem örültem, hogy pont ő lett Isten, de engedjük ezt most el. Letudtuk a Mennyei játszmát és eljutottunk a 12.évadhoz.Supernatural_season_12_title_card.gif

“Supernatural 13.évad berendelve. De minek is?” Tovább olvasása