Brooklyn 99 4.évad: Az évad felénél

12 rész ment le a Brooklyn 99 idei évadából és most egy több, mint 4 hónapos(?!) szünetre megy a sorozat. Az a helyzet, hogy rá is fér, hogy a csapat pihenjen, mert amit idén láthattunk, az eléggé gyenge volt. Igen, rögtön így belecsapok a közepébe. Nem köntörfalazok. Bele-belenézek a korábbi évadokba, amit a Viasat délután ismétel, és sokkal jobb szórakozást nyújtott akkor a sorozat. Szerencsére a félévad finálé dupla része adott némi reményt, hogy van még szufla Jakeben és a csapatában.
085b36118d1ee0fb01f29b6ea978

“Brooklyn 99 4.évad: Az évad felénél” Tovább olvasása

Prison Break 5.évad promóképek és előzetes

A másik nagy kedvencem a Szökés volt. 7 éve ért véget. Te jó ég, már 7 éve! Idén viszont folytatódik. Az 5.évad április 4-én (magyar idő szerint 5-én hajnalban) indul. Ahogy a 24-hez, úgy ehhez is jött egy új előzetes, karakterposzterek és promóképek (szerintem az évadhoz, de azt írták, hogy az 1.részhez).

Screen Shot 2017-01-12 at 11.51.01 AM [www.imagesplitter.net].jpeg
“Prison Break 5.évad promóképek és előzetes” Tovább olvasása

24: Legacy 1×01 promóképek és előzetes

Szokjatok hozzá, a következő hetekben, főleg a premier után, rengeteg cikk fog érkezni a 24: Legacyról. A 24 tett engem sorozatfüggővé, és most, hogy feltámasztják, meg vagyok őrülve (jó értelemben). Kaptunk egy rakás képet az 1.részből, és egy új előzetest, új jelenetekkel és az utolsó pár másodperc… nos nagyot dobbant a szívem. A tovább mögött ott van minden, sőt még egy epizódleírás is.
24legacy-ep101_sc86-rm_00386_hires1-www-imagesplitter-net “24: Legacy 1×01 promóképek és előzetes” Tovább olvasása