Loki – Kezdett a 2.évad

A Bosszúállók: Végjáték után megfogadtam, hogy a Pókember filmek kivételével kiszállok a Marvel Univerzumból, a sorozatokat pedig pláne nem fogom nézni. A Loki viszont olyan pozitív visszhangokat kapott, hogy bepróbáltam, és magam is meglepődtem, hogy mennyire bejött. Így hát nem is volt kérdéses, hogy rögtön a premier napján már meg is néztem a 2.évad kezdetét, ami szerencsére nem hordozta az általam utált szezonpremierek gyermekbetegségeit.

Nevezetesen arra gondolok, hogy a finálé csupán egyetlen szálára koncentrál, és azt viszi tovább, a fősztorit kicsit maga mögé utasítva. Mondhatjuk, hogy itt is ez történt, hiszen főként arról szólt a premier, hogy hogyan tér vissza Loki a fő idősíkra. De ez is annyi új dolgot mutatott be, hogy nem bántam, hogy Sylvie most teljesen háttérbe szorult. A tovább mögött kissé spoileresen folytatom.

Azért kicsit mérges vagyok, hogy a finálé nagy áll-leesős pillanatát, miszerint az idősíkon, ahová Loki megérkezett, nem ismeri őt senki, elég egyszerű magyarázattal oldották fel. Loki a múltban van. Vagy a jövőben? Ugrált az epizód közben eleget, szóval ez nekem nem volt tiszta, de vélhetően egyszer a múltban volt, máskor a jövőben. Itt most kevesebbet kaptunk a trükkjeiből, csavaros észjárásából, ám a személyisége most is erősen jelen volt, ami miatt továbbra is lehet kedvelni a Csínytevés Istenét.

A részt természetesen OB, vagyis Ouroboros lopta el. Ő egy új karakter, akihez Mobius fordul, hogy segítsen Lokinak megragadni ebben a világban. Nagyon jól meg lett alkotva a karaktere, egyedire sikeredett, és szerethetőre.

Az Időfonó lenyűgözött. Egyszerűen csodálatosan nézett ki, ahogy ábrázolták a lehetetlent, vagyis magát az időt. Egyébként ez a fő indok, ami miatt nézem a sorozatot. Az időutazáshoz egy eddig általam nem látott módon áll hozzá, és új kapukat nyit meg. És még mindig van a tarsolyban.

Ami pedig a stáblista utáni jelenetet illeti, ott az volt a cél, hogy érzékeltessék, hogy Sylvie mennyi mindenből kimaradt. Ha szülinapja van valakinek, vagy egy meccs után voltak, az emberek beültek a McDonaldsba. Ezt ő sosem tapasztalhatta meg.

Szerintem erős volt a kezdés, volt izgalom, és haladtunk a sztorival is. Lehetne további mélységbe is belemenni, de én csak élveztem a részt, és majd utólag elolvasom a teóriákat, és a szimbolikákat, hogy mivel mire akartak utalni. Jöhet a folytatás jövő héten, ahol gondolom már Sylvie is komolyabb hangsúlyt kap.

Loki – Kezdett a 2.évad” bejegyzéshez egy hozzászólás

Hozzászólás