GODS – NewJeans | A League of Legends 2023-as vb himnusza

Tavaly már sorrendbe állítottam a LoL világbajnokság zenéit, így azt idén nem teszem meg. Egyébként ami a himnuszokat illeti, a legutóbbi Star Walkin’ lóg ki a legjobban a sorból, de még így is jobb, mint a legutolsó helyezett volt.

Idén, amikor megtudtam, hogy a dél-koreai helyszín miatt egy K-Pop csapat énekli a himnuszt, nem számítottam semmi jóra, de szerencsére pozitívan csalódtam. Nekem nagyon bejön. Epikus, fülbemászó, és angolul énekelték, semmi koreai szöveg (amit mondjuk furcsállok). Hogy hova kerül a rangsorba, azt talán 1 év múlva meg tudom majd mondani.

Érdekesség, hogy a zene tökéletesen illik a 2020-as vb videóklipjére. De ha ez nem lenne elég, akkor a 2021-es vb zenéje is illik arra a klipre. Ebből látszik, hogy megvan a tökéletes biztonsági recept, és azt dolgozzák át majdnem minden évben.

Egyébként érdemes meghallgatni a 2023-as vb témáját is, amit minden évben átdolgoznak, de az alap ugyanaz. Az idei ebből is szerintem elég epikusra sikerült, pláne ezekkel a látványképekkel.

Hozzászólás