Paradise PD: Vége a 4.évadnak, és a sorozatnak is

Hála az égnek! Ez nem a Paradicsom volt, hanem maga a pokol. Az egész sorozatot igazából nem tudom miért néztem végig. De az biztos, hogy ez után a szenvedés után könnyebben fogok már bármi mást is kaszálni. Szerettem a Brickleberryt. A mai napig viccesnek tartom, jók voltak a karakterek, és pont annyira lépte át a határt az undorító, és alpári humorban, amennyire kellett. Na a Paradise PD, mivel streamingre készült, nem finomkodott. Mindenkibe beleállt, túltolt mindent, és telibe mutatta az összes nemiszervet.

Bevallom ezt az utolsó évadot már csak azért néztem végig egy esős hétvégén, mert le akartam zárni a sorozatot, és írni akartam róla egy lezáró kritikát. Mert pozitívumot nem nagyon tudnék felsorolni. Ahogy láttam a többi kritikát, mindenkinek mellément.

“Paradise PD: Vége a 4.évadnak, és a sorozatnak is” Tovább olvasása