How I Met Your Father – Elkezdődött a 2.évad

Érdekes az Így jártam anyátokkal spin-offja, mert nem voltam oda az 1.évadért, konkrétan úgy szenvedtem át magam rajta, és nem értettem miért készült el, sőt belül picit vágytam is a kaszájára. Aztán ahogy véget ért az évad, és telt az idő, úgy ülepedett, és az utálatom átfordult.

Annyit agyaltam rajta, hogy miért nem tetszik, hogy rájöttem, hogy miről szól. Ez bizony egyáltalán nem az a sorozat, ami az anyasorozat volt (akkor ez most az apasorozat?). Itt a karakterek már megtalálták a helyüket az életben, de párkapcsolati problémáik azért még akadnak. És ez az Így jártam apátokkal, a 30-as korosztály egzisztenciális válságát mutatja meg, és hogy már tudnak érett döntéseket hozni a karakterek, amire ebben a premierben is volt egy kiváló példa.

A történet szerencsére pontosan ott folytatódik, ahol az előző évad befejeződött, és annak az utóhatásait éltük át. Ian visszatért, és szerintem beleillene a csapatba, mondjuk Sid helyett (akinek a nevére most írás közben rá kellett keresnem, annyira nem maradt meg semmi a karakterből). De ehelyett Sophie úgy döntött, hogy mivel nem rendezte önmagában az érzéseit, nem ugrik bele egy új kapcsolatba. Amennyire fájt nézni azt a jelenetet, annyira esett jól.

Sid és Hannah rögtönzött lagzija volt az epizód középpontjában. Nem értem, hogy Hannah miért nem főszereplő, de nyilván okkal. Bár jobb lenne ha inkább ő lenne kiemelt, sem mint Sid. Meredith-t is vártam, hogy felbukkanjon, főleg, hogy ki lett emelve az évadban visszatérő szereplőnek, és amúgy is jobban bírtam őt, mint Ellent.

De Ellent most egész jól használták az epizódban. Azt hiszem kicsit jobban ráfeküdtek az írók az ő karakterére, és idén több jó pillanatot kapunk a bolondos lányból. Jó volt a beszélgetése is Jessievel, aki remélem nem csak annyiban fog kimerülni, hogy szerelmi háromszöge van Meredith-szel és Sophieval.

Charlie és Valentina pedig habár szakítottak, az ösztöneiknek nem tudnak ellent mondani, és szerintem nem is fog sokáig tartani az ő külön válásuk. Belőlük most nem kaptunk annyit.

Továbbra is azt az utat járja a sorozat, amit az elődje a végén csinált, vagyis a dramedyt. És ez a keserédes hangulat bizony jól is áll neki. A 30-as évek már nem csak a bulikról, és a jókedvről szólnak, hanem az élet meg is gyötör, és a döntések rosszul is elsülhetnek. A humor amúgy sem az erőssége a sorozatnak, habár itt most volt pár jó pillanat, de a lelkizős szálak még mindig jobban megérintenek, és itt is működött. Plusz végre volt egy flashback is, amit hiányoltam tavaly. Remélem idén több lesz, mert ez is viccesre sikerült.

És végül pár mondat a cameoról. Igen, Barney Stinson visszatért! Igaz, hogy csak egy flash forward erejéig, de én már ennek is örültem, és a levegőbe csaptam. Érdekes, hogy előtte arról beszélt Sophie, hogy lehet, hogy a saját apjával randizott, mert eddig az volt a teóriám, hogy Barney az apja. Most ki fog derülni, hogy tényleg így volt-e.

Ezek után pedig gondolom szép lassan majd mindenkit látni fogunk az eredeti csapatból. Legjobban persze Tedet és Tracyt várom, mert az ő közös jeleneteikből sajnos nem volt sok az Így jártam anyátokkal végén.

Szóval amennyire fintorogva vágtam neki tavaly a sorozatnak, annyira örömmel tértem vissza most ebbe a társaságba, és rendesen örültem, hogy újra láthatom őket. Remélem az évad végén is ilyen pozitív hangnemben fogok írni a sorozatról, mert ez az évadkezdés tetszett.

Hozzászólás