How I Met Your Father – Elkezdődött a 2.évad

Érdekes az Így jártam anyátokkal spin-offja, mert nem voltam oda az 1.évadért, konkrétan úgy szenvedtem át magam rajta, és nem értettem miért készült el, sőt belül picit vágytam is a kaszájára. Aztán ahogy véget ért az évad, és telt az idő, úgy ülepedett, és az utálatom átfordult.

Annyit agyaltam rajta, hogy miért nem tetszik, hogy rájöttem, hogy miről szól. Ez bizony egyáltalán nem az a sorozat, ami az anyasorozat volt (akkor ez most az apasorozat?). Itt a karakterek már megtalálták a helyüket az életben, de párkapcsolati problémáik azért még akadnak. És ez az Így jártam apátokkal, a 30-as korosztály egzisztenciális válságát mutatja meg, és hogy már tudnak érett döntéseket hozni a karakterek, amire ebben a premierben is volt egy kiváló példa.

“How I Met Your Father – Elkezdődött a 2.évad” Tovább olvasása