Rick and Morty – Vége a 6.évadnak

Újra jó a sorozat? Az biztos, hogy ezt az évadot sokkal jobban élveztem, mint az előző kettőt, bár ez lehet, hogy annak is köszönhető volt, hogy az HBO Max-ra a premier napján szinkronnal érkezett, és így jobban oda tudtam figyelni az őrületes kalandokra. Márpedig abból idén sem volt hiány.

A fő szál, ami végig ott volt az évadban, az Beth klónja. Nekem ez bevallom annyira nem jött be, nem tartottam elég érdekesnek. De érdekes volt elgondolkodni azon, hogy mi miatt szeretünk bele egy másik emberbe. Magunkból akarunk egy töredéket látni benne.

Ellenben Rick személyisége fejlődött az évadban! Gondoltam ezt én. A finálé előtt elkezdtem írni ezt a bejegyzést, és akkor még meg voltam győződve róla, hogy Rick tényleg kicsit meglágyult. Aztán ezt a gondolatot a finálé át is húzta. Mélyebb gödörben van, mint valaha. Fura ez az ősellenség dolog, amit kihoztak a sztoriból, de talán majd a következő évadban választ kapunk mindenre.

Érezhetően már nincs akkora spiritusz a sorozatban, de a karakterekben még mindig bőven van. Ha nagy hangsúlyt fektetnek az ő fejlődésükre a folytatásban, akkor tényleg kijön a 70 rész, ami be lett rendelve. Summer méltó utódjává tudna válni Ricknek. Ott van még gonosz Morty.

Ha már Morty. Ő viszont egyértelműen előrébb lépett. Jerryről nem is beszélve. Jót tett tehát, hogy új showrunnert kapott a sorozat, és a két készítő egy lépéssel hátrábbról, de ugyanúgy felügyeli a sorozatot. Ez a vérfrissítés már nagyon kellett.

Az abszolút kedvenc részem, ami talán a top 3-ba is bekerül a sorozatot illetően, a meta rész. Imádom ezeket a kiszólásokat, amikor más sorozatokra célozgatnak, és amikor áttörik azt a bizonyos negyedik falat. Márpedig itt nem csak ez volt, hanem jöttek azok a csavarok a történetben, amit semmi nem indokolt, de a véletlenszerűségük miatt hihetetlen viccessé tették a jeleneteket. (Pl. a bolygó egy narancs.)

Remélem, hogy a sorozat most már beállt egy szintre, amiből csak egy-egy rész erejéig fog kibillenni lefelé irányba (lovagos rész), de amúgy meg hozni fogja a konstans 20 perces szórakozást. Kiszámíthatatlan, hogy mikor jön a következő évad, de reméljük jövőre már meg is kapjuk. Több volt a jó rész idén, mint a közepes, úgyhogy 7/10-re értékelem. A metás rész felfelé, a lovagos pedig lefelé húzza ezt a pontszámot.

Rick and Morty – Vége a 6.évadnak” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Visszajelzés: Ilyen volt a 2022-es év

Hozzászólás