The Last of Us – Hivatalos előzetes, promóképek

Nem is álmodtam róla, hogy ilyen gyorsan elkészül, de nagyjából 1 hónap múlva itt van a The Last of Us sorozat. A játékkal ugyan nem játszottam, de a végigjátszását mindkét résznek végignéztem. Tény, hogy az egyik legmeghatározóbb játék lett valaha, és mérföldkövet jelentett minden szinten. A második rész pedig még egy lapáttal rátett. És az, hogy az HBO szerezte meg a megfilmesítési jogokat, talán a legjobb lehetőség volt.

Pedro Pascal lett Joel, és elsőre húztam a számat, mert nagyon túlhasználtnak tűnik a színész, de miután az első képet megláttam róla, azonnal tudtam, hogy ő Joel, és tökéletes lesz a szerepre. Bella Ramsey esetén már más a helyzet. Ő lett ugyebár Ellie, és nagyon nem tudtam megbarátkozni ezzel a párosítással, bármennyire is lenyűgőzött mindenkit állítólag a szereplőválogatáson. De a Hivatalos előzetes alapján már mindent értek. Nagyon jól elkapta a karaktert.

A kilenc részes első évad január 16-án debütál az HBO Max-on Magyarországon is!

A tovább mögött az eddig kiadott promóképek, karakterfotók, leírások, kedvcsináló képek, poszterek.

Az HBO Original drámasorozata a THE LAST OF US egy a kritikusok által is elismert videójáték alapjául szolgál, amit a Naughty Dog PlayStation exkluzív játékként adtak ki. A sorozat 2023-ban debütál az HBO Max streaming csatornáján.

A THE LAST OF US története húsz évvel a modern civilizáció elpusztulása után játszódik. Joelt, a veterán túlélőt felbérlik, hogy csempésszen ki egy Ellie nevű 14 éves lányt a karanténzónából. Az egyszerű feladat hamarosan egy brutális, szívszorító utazássá válik, ahol át kell szelniük az országot, és ha túl akarják élni, csak egymásra támaszkodhatnak.

SZEREPLŐK: Pedro Pascal mint Joel, Bella Ramsey mint Ellie, Gabriel Luna mint Tommy, Anna Torv mint Tess, Nico Parker mint Sarah, Murray Bartlett mint Frank, Nick Offerman mint Bill, Storm Reid mint Riley, Merle Dandridge mint Marlene, Jeffrey Pierce mint Perry, Lamar Johnson mint Henry, Keivonn Woodard mint Sam, Graham Greene mint Marlon, Elaine Miles mint Florence, valamint Ashley Johnson and Troy Baker (az eredeti játék két főszereplőjének a hangjai).

Forrás: HBO Max Facebook, Youtube

Hozzászólás