Miracle Workers – Vége a 2.évadnak

A Daniel Radcliffe és Steve Buscemi húzónevekkel képernyőre kerülő Miracle Workers 1.évadát imádtam. Friss volt, könnyen fogyasztható, néhol szívet melengető, és kreatív. Imádtam a formátumot, hogy a mennyország egy nagy cég, amit működtetni kell, és van egy részleg, akik a csodákért felelősek. Amikor pedig bejelentették, hogy jön a 2.évad, nagyon örültem neki, pláne, hogy azt lebegtették be, hogy ezúttal a középkorban fog majd játszódni. Minden adott volt egy újabb remek szezonhoz… és hát innét sikerült egy szépet bukni. Legalábbis az én szememben. De nézzük is, hogy mik voltak a gondok.

Úgy gondolom, hogy főként az volt a bajom az évaddal, hogy nem kommunikálták le velünk nézőkkel, hogy attól még, hogy minden színész új karaktert kap, az alapszituáció sem marad meg. Így vártam az első, majd a második rész végén, vagy közben, hogy utaljanak valamire azzal kapcsolatban, hogy ők még mindig a mennyek dolgozói, csak most lejöttek a Földre. De sajnos ez nem így volt. Mindent kukáztak, ami az 1.évad volt. Így pedig számomra elvesztette a cím az értelmét, miszerint “csodatevők”. Vagy az lett volna itt a csoda, hogy nem haltak ki az emberek a sötét középkorban? Nem jött át az üzenet.

Daniel Radcliffe nagyon jól hozta a bárgyú herceg szerepét. Ezt tényleg kiemelném pozitívumnak, hogy ő nagyon jó színész. Sorozaton belül is ez már a második karakter, amit játszania kell, és tökéletesen elhiszem, hogy ő az, akit mutat. Steve Buscemi egy nagyot visszalépett az 1.évados Isten szerepétől, és bár az elején nagyon nem tudtam megbékélni az ő karakterével, a végére hozott pár kellemes pillanatot. Főleg a ShitCon-os szál. Az kreatív volt, vicces, és a korba tökéletesen illeszkedett, ráadásul fricskát mutatott a mai kornak is. Megvolt az utalás, hogy a két keresztneve Edward Murphy, vagyis “Eddie” Murphy volt?

A többi karakterrel nem tudtam mit kezdeni. Chauncley apja, a király nagyon fura volt, bár amikor Activityztek, azon meghaltam a röhögéstől. Al olyan semmilyen volt idén, néhol zavart, hogy túlságosan nem ebbe a korba való, máskor meg pont ez volt a jó. Lord Vexlernek semmi jelentősége nem volt az évadban. Szerintem csak meg szerették volna tartani Karan Sonit, hogy esetleg a 3.évadban kihozzanak belőle valamit.

A 10 részes évad nekem bőven túl sok volt. 6-7 részt itt is szívesen elnéztem volna, de túl lett húzva a sztori, pláne, hogy szerintem ugyanannyi poén volt, mint az 1.évadban, csak itt jobban széthúzva. A szerelmi szál tudott megérinteni egyedül. Sajnos nekem ez az egész nagyon nem jött be, 5/10-et is adok rá, de szerencsére antalógia. Szóval, ha berendelik a 3.évadot – amire eddig még nem került sor, de a nézettség nem csökkent annyit, hogy az legyen a gond -, akkor teljesen új sztorit és karaktereket kapunk. Hátha az majd jobban bejön nekem.

Miracle Workers – Vége a 2.évadnak” bejegyzéshez egy hozzászólás

Hozzászólás