Paradise PD – Vége a 2.évadnak

Lehet, hogy rossz kedvem volt, amikor az 1.évadot néztem, de az is lehet, hogy szimplán nem volt vicces, de a Paradise PD 2.évada jobb lett, mint amit reméltem, szóval nekem megérte másfél évet várni. Elborult, néhol már alpári, és tudtam olyan őrült dolgokon nevetni, ami miatt a Brickleberryt szerettem. Persze az is lehet, hogy az írók nem mertek kockáztatni az 1.évaddal, aztán amikor látták, hogy ez mégsem működik, akkor visszanyúltak a beteg fantáziájukhoz, és kiköszörülték a csorbát. Párszor szerintem túlságosan is átlépték a vonalat, és ez sem ér fel az elődhöz, de mindenképpen kellemesebb és élvezhetőbb 8 rész lett, mint az előző szezon.

ParadisePD2_4

Az évadot három felé bontanám. Az első harmada, ami nálam az első 3 részt jelenti, hihetetlenül beteg humorral bírt, tele volt őrültebbnél őrültebb dolgokkal, és mindemellett vicces volt. Számomra a shit stick vitte a pálmát, de a Brooklyn99 is kapott bőven hideget-meleget. Aztán a második harmadban jöttek a nagyjából töltelék részek, ez a 4-6. és 8.részek voltak. Igen, a finálé is, de erről később. Beszóltak mindenkinek, akinek csak lehetett. A Disneys rész bármennyire is elborult volt, kicsit soknak éreztem, ráadásul a történetet se vitte nagyon előre. Ahogyan a Delbertes epizód sem. Biztosan szükségünk volt az eredettörténetére? Tény, hogy az 1.évadban pont ők voltak a fénypontok, de jobban áll nekik ha néha-néha csak felbukkannak. Egy picit most túl lettek tolva.

ParadisePD2_3

Aztán az utolsó harmad az egyetlen rész, ami a Brickleberry-crossover epizód volt. Hát remélem nem kell mondanom, hogy ha valamiért érdemes volt elkészíteni a ParadisePD-t, akkor az ez a rész volt. Imádtam minden pillanatot, amit a vadőrök okoztak, és most ütközött ki igazán, hogy mennyivel jobbak voltak azok a karakterek, mint a rendőrök. Valahogy az jobban működött. Mindazonáltal tetszett, hogy beszóltak a kritikusoknak amiért lehúzták a Brickleberryt, a csatornát amiért elkaszálta, és a kikacsintásokat, hogy tisztában vannak vele, hogy mindkét sorozatban a bajszos főnököt ugyanaz a hang szinkronizálja.

ParadisePD2_3

Én a problémát ott keresem, hogy itt mindenáron bele kellett erőltetni az átívelő szálat, aminek a feloldását a fináléban… hát mit ne mondjak, szörnyen oldottak meg. Féltem, hogy valami olyasmi lesz, hogy Fitz valójában csak beépült, hogy belülről végezze ki a drogbizniszt, de hogy a skizofrén szálat húzták elő a kalapból, az nagyon erőltetett volt. A pizzás terv elismerem ötletes volt, már csak azért is, mert Paradise városa most tényleg úszik a paradicsomban. Reméltem, hogy nem lesz cliffhanger, de sajnos kaptunk.

ParadisePD2_2

Határozottan jobb volt tehát a ParadisePD 2.évada, mint az előző, és az utolsó feliratokból (The End? NO) arra következtethetünk, hogy még nincs bejelentve, de biztosra vehető, hogy lesz 3.évad is, aminél ott leszek. Erre a szezonra olyan 6,5/10-et adnék.

Hozzászólás