Strike Back 6×09 – A 3 részes évad

Valahol a 4-5.rész tájékán arra gondoltam, hogy annyira rossz a Strike Back 6.évada, hogy ahogy a mondás is tartja: innen szép nyerni. És sikerült nyerniük! Olyan formajavuláson ment át a sorozat, amire álmomban sem hittem volna, hogy szemtanúja leszek. A 3 részes évad ötlete pedig már múlt héten megfogalmazódott bennem, de most megerősítést nyert. Az előző rész is hozta már a 7/10-es színvonalat, a mostani pedig meg is ugrotta ezt. Úgyhogy elég lett volna csak az utolsó 3 részt leforgatniuk/leadniuk, mert a többi annyira közepes, vagy az alatti, hogy majdhogy nem megalázták a címet. De szerencsére itt a végén korrigálnak rendesen.

vlcsnap-2018-02-22-12h16m35s437

A rész egy kőkemény 13-15 perces akcióval indított, amivel rögtön az események közepébe csaptunk. Csak egy visszaemlékezés szakította meg az akciódömpinget, de megértem, hogy miért kellett az oda. Amikor Reynolds egyedül lelépett Idrisivel, én azt hittem, hogy kapunk egy második árulást is. Tökéletes ütemben jött a főcím, mert így percekig néztem magam elé, hogy ez most mi volt? Aztán gyorsan kiderült, hogy a főnök asszony van a dologban, de tényleg jól csinálták, hogy percekig nem tudtam, hogy ők összedolgoznak, tényleg átálltak-e vagy ez valami más.

vlcsnap-2018-02-22-12h19m30s457.jpg

Aztán nagy meglepetés volt az első 2 részből visszatérő üzletember is, aki nagyobb gazembernek tűnik, mint a terrorista. Omarra visszatérve ott volt még a Lowrys jelenete, ami bár eléggé érzelemmentesnek bizonyult, de feszültség bőven volt benne. És kiemelném még a párhuzamos mesterlövészes jelenetet. Na így kell okosan felhasználni azt, hogy 4 főszereplőnk van! Tökéletes munka. Amikor a terrorista és a Fekete Özvegy célkeresztbe került, akkor kiabáltam, hogy “lőjetek már”! És bár Lowry végre úgy tűnik meghalt (igaz csak a hasát érte a lövés), Omar megint elmenekült, hogy a fináléban befejezzék az ügyüket McAllisterrel. Valamint a gyönyörű horvát városban a kolosszeumban végre megkapta a jól megérdemelt golyót a főnökasszony is. Megszerettem a karaktereket. Megtörtént a bekoszosodás, és most már Roxanne McKee-n sem az eyecandy csajt látom, hanem a katonát végre.

vlcsnap-2018-02-22-12h20m42s814.jpg

A végére hagytam a legjobb pillanatot, ami az utolsó 2 percben történt meg. Ugyebár már múlt héten lelőtte a SkyOne a poént, hogy Scott és Stonebridge visszatérnek, de basszus, még így is baromi ütős lett a visszatérésük! Ujjongtam, vigyorogtam, imádtam. Azok a dumák amik ott elhangzottak pedig sorra mehetnek a hét idézetének. Külön öröm számomra, hogy Novinnal futottak először össze, mert szerintem ő a legjobb karakter az újak közül. (Emlékezzünk csak ebben a részben a zsebből előhúzott középső ujjra, vagy a szekrénybe dobott rosszfiúról.) Remélem a szezonfináléban lesz még pár ütős párbeszéd Novin és Scott között, mert már most összekaptak. Ja és nagyon remélem, hogy nem hal meg a két veterán katona, mert akkor tényleg dühös leszek erre az évadra.

Ui: Látod 24: Legacy stáb? Valahogy így kell egy ütős belépőt írni egy visszatérő főszereplőnek. Nem mint ahogy ti csináltátok!

Hozzászólás