Supernatural 12.évad 15 rész után

“Make the Hell great again.”

Még januárban panaszkodtam kicsit arról, hogy minek lett berendelve a Supernatural 13.évada. Akkor teljesen jogosan tettem, ugyanis a sorozat céltalanul haladt előre, jöttek a heti ügyek, de igazi fő motivációja nem volt a tesóknak. Azóta sokat változtak a dolgok, és úgy érzem, hogy talán most sikerült elkapni az íróknak a fonalat, hogy mit kell tenniük ahhoz, hogy ez a sorozat működjön.
vlcsnap-2017-03-12-13h25m38s051

Csak megtalálták azt a lehetőséget, hogy Anyu és a brit Egyetemesek (és nem pedig Betűvetők! mert a szinkronos verzióban így hívják őket…) hasznosak legyenek. Ennek eredménye, hogy zsinórban 3 részt is élveztem! Konkrétan a 13-14-15.részeket. Tegyük hozzá, hogy én imádom Mark Pellegrinot Lucifer szerepében, így azért plusz pont járt, amikor visszajött. Bár Castielt játszó színész is jól hozta a figurát.

vlcsnap-2017-03-12-13h22m58s414

Szóval Anyu elkezdett dolgozni a briteknek, ez pedig családi válságot okozott, amikor kiderült. Először csak a testvérek és Anyu között, utána pedig Sam és Dean között is. A vámpíros rajtaütéses rész bemutatta a britek bázisát, de eléggé low budgetnek tűnt. Mármint a képernyőn, mert amúgy high-tech cuccaik vannak. Nem tudom miért, de én kicsit csalódtam mind a csapatban, mind a bázisban. Azért titkon reménykedek abban, hogy más céljuk is van a briteknek, és nem csak tényleg annyi, hogy a Winchestereket maguk mellé állítva összebarátkozzanak az amerikai vadászokkal is. De ha mégis, akkor itt egy spin-off lehetőség. Érdekes, hogy ennek a sorozatnak nem bír összejönni a spin-off, pedig masszív nézőtábora van. Mondjuk a bukás főképp az írók kudarca.

Végül csak rájöttek, hogy mi legyen az évad főszála. Lucifer gyermeket nemzett. Erre még azt is mondanám, hogy tök jó ötlet, ha az 5.évadban nem lett volna ott az Antikrisztusnak kikiáltott gyerek, aki felől azóta sem hallottunk, pedig már tuti felnőtt. Tippre vagy az évadfináléban, vagy a 18.rész körül megszül Kelly Kline, mert nem sikerül megakadályozni úgysem, és akkor a 13.évadban jöhet az Antikrisztus. Közben Castielnek is végre kitaláltak egy értelmes szálat a 15.részben, mégpedig hogy a Mennyekbe visszatér, hogy ott majd megbocsátást nyerhessen. Őszintén szólva ez már nagyon kijárt a kedvenc angyalunknak.

vlcsnap-2017-03-12-13h36m23s031.png

Elkezdett jó irányba haladni az évad, és remélem, hogy olyan lesz, mint a 10.évad, ahol az évad feléig csordogáltak az események, az évad végére pedig egy igencsak erős főszálat kaptunk. Mindenesetre a következő rész március 31-én érkezik, szóval lesz 3 hetünk, hogy megérezzük a Winchester tesók hiányát.

Ui: Nekem a 12.rész, ahol Tarantino előtt tisztelegtek nem jött be. Mármint a kivitelezés. Az ötlet jó volt, és a Tarantino filmeket szeretem, de az a rész nem volt jó számomra.

Hozzászólás