A S.H.I.E.L.D. ügynökei – Ez volt a 3.évad

Eléggé felemás érzéseim vannak, a SHIELD ügynökeivel kapcsolatban. Amitől féltem, hogy az évad második fele leül, az bekövetkezett. De nem abból a szempontból, ahogy hittem volna. A tovább mögött spoileresen (számít ez még spoilernek ennyi idő után?) folytatom.
agents-shield-season-3-finale.jpgAzt hittem, hogy az évad második fele teljes egészében Malikról és az ő ténykedéséről fog szólni. Hát őt egy laza mozdulattal kinyírták valahol a 17.rész környékén. Onnantól pedig átvette a show irányítását Ward… mármint a testét megszálló embertelen. Akkora ellenfelet sikerült összehozni, ami túl nagy falat volt a SHIELD és az írók számára. Számomra nem volt meggyőző, hogy csak annyit akart az embertelen, hogy átalakítani az embereket. Sokkal többre is képes lehetett volna az erejével, erre csak ennyi volt a terve? Csalódás.

Ahogy az is csalódás, ahogy lezárták az ő szálát. Az űrben felrobbant a nukleáris fej (amit egyik csillagász, vagy a NASA vagy a légvédelem sem tekintett veszélynek) és ezzel megölték az embertelent. Mikor előtte a golyók nem ártottak neki. Maximum a testét pusztították el, de szerintem maga a lény túlélte. De éppen ideje volt, hogy megszabaduljunk Wardtól. Én meguntam őszintén szólva. Meg az a Neo ruha, hát nevetséges volt. Főleg, hogy úgy lobogott rajta az utolsó részes bunyónál, mintha a Mátrixból láttam volna egy jelenetet. Ég veled! Nem fogsz hiányozni!

vlcsnap-2017-01-24-13h46m39s110.jpg

A csapatot is jól megnyirbálták. Ugye Hunter és Bobbi kiszálltak, Lincoln meghalt, Daisy bedepizett, átment emóba és otthagyta a SHIELDet. Cserébe behozták Yo-Yo-t, aki elég szimpatikus lett a végére. Fitz és Simmons is hozták a kötelező köröket, és pont annyi romantikát vittek a kettejük kapcsolatába, amennyit még elbírtamunk. Coulson egy teljesen más ember, személyiség, mint az 1.évadban volt, de vele sem volt baj.

vlcsnap-2017-01-24-13h55m07s63.jpg

Szóval összességében az évad második fele gyengébb volt, mert túl nagy volt a tét, de még így is jobban bejött, mint a 2.évad. Jó úton járnak a SHIELD ügynökei, csak éppen a nézettségen ez nem látszik. Ahogy olvastam, a 4.évadban nézettségi minimumot ért el a sorozat, mert a kaszaidőpontba lett rakva. Évente egy 22 részes darára nekem megfelelő ez a sorozat, úgyhogy remélem még marad pár évig.

Hozzászólás