Loki – Vége az 1.évadnak

Megfogadtam magamnak, hogy kiszállok a Marvel moziverzumából a 3.fázis végén, mivel a 4.fázis egyáltalán nem volt kecsegtető, egy-két kivétellel (Pókember), ráadásul a legjobb karakterektől és hősöktől elbúcsúztunk a nagy fináléban. Aztán a WandaVision-nek adtam egy esélyt, és végül is bejött. A filmeknek is adtam esélyeket (Fekete Özvegy, Dr. Strange 2), de valahogy nem tudták hozni azt az érzést, ami a Marvel filmekre jellemző volt. Ráadásul nem értettem, hogy hová akar építkezni ez a fázis. A Lokiról annyi szépet és jót hallottam, hogy egy unalmas vasárnap adtam neki egy esélyt, és pillanat alatt beszippantott. De olyannyira, hogy az első 3 részt egy ültő helyemben megnéztem. Innentől spoiler a sorozatra és a filmekre egyaránt.

“Loki – Vége az 1.évadnak” Tovább olvasása