2021-es év legjei

Igyekeztem tartani a lépést 2021-ben az érkező filmekkel és sorozatokkal, de így is sok kimaradt, főleg utóbbiakkal maradtam el teljesen.

Rögtön kezdjük azzal, hogy miket sorozatokat kell jövőre pótolnom: 1. Dexter S9 (avagy New Blood S1), 2. Hawkeye, 3. Nyerd meg az életed (Squid Game)

Ezeket a filmeket szeretnék pótolni: 1. Senki, 2. Dzsungeltúra, 3. Egy igazán dühös ember

A legrosszabb/legnagyobb csalódások, amiket láttam: Halálos Iramban 9, Wonder Woman 1984, Mátrix: Feltámadások

A legjobb filmek, amiket láttam: Lelki ismeretek, Nagykarácsony, Mitchellék a gépek ellen, Az Öngyilkos Osztag (2021) + 1: Zack Snyder – Az Igazság Ligája

A legnagyobb meglepetés, amit idén láttam, és ajánlom: Run, Hide, Fight

A legjobb sorozatok: 1. Arcane S1, 2. Ted Lasso S2, 3. Resident Alien S1, 4. WandaVision

2021-ben szerettem volna 12 hónap alatt 12 könyvet elolvasni, de megint nem jött ez össze. Úgyhogy a 2022-es évre a célom, hogy hetente 1 fejezetet olvassak, mindegy miből. Ez 52 fejezetet jelentene, ami elég sok könyv. Emellé folytatom a The Walking Dead képregényeket, amik még mindig mérföldeket vernek a sorozatra, szóval nem győzöm ajánlani.

Minden olvasómnak egy békésebb, boldogabb új évet kívánok! Jövőre innét folytatjuk!

Hozzászólás