Supernatural: Vége a 15.évadnak, és a sorozatnak is

Mégkésve, de nem elfeledkezve, hiszen ma 1 éve ért véget a sorozat. (Érdekesség: ezt a posztot január 24-én hoztam létre.) Ha gonosz akarok lenni, akkor azt mondanám, hogy annyira meghatott a vége, hogy eddig nem tudtam szóhoz jutni, de ez nem igaz. Most viszont engedjétek meg, hogy egy hosszabb hangvételű bejegyzés legyen ez, egy kis visszaemlékezés a sorozatra, és hogy én hogyan találkoztam vele, végül pedig az évad második feléről, valamint a zárásról fejtem ki a véleményem.

Elöljáróban azt mondhatom spoilermentesen, hogy túl sok volt a kihagyott ziccer, lehetőség, és a sehová nem vezető, ráadásul lezáratlan szál, de a 19.rész elérte nálam a katarzist, a 20.rész pedig egy olyan lezárást adott, amit ha nem is pont így oldottam volna meg, de eléggé hasonló befejezést gondoltam én is a sorozatnak, és a Winchester tesóknak. 100%-osan így sem voltam elégedett, de csak sikerült könnyeket csalni a szemembe.

“Supernatural: Vége a 15.évadnak, és a sorozatnak is” Tovább olvasása