Strike Back 8×04 – Itt a tömegpusztító, hol a tömegpusztító?

“There’s always one last mission.”

Lássuk, hogy mi történt a sorozatban, amit már senki nem néz rajtam kívül. Pontosabban 18-49 között ez az epizód 0.00-as rátát hozott, ami azt jelenti, hogy ennél jobban nem állhatott volna földbe. Pedig a 8×03-at többen nézték, mint az előtte lévőt. De egy utolsó évadnál ez már majdnem mindegy.

SB8x04_3

Pedig szerintem tartja a Strike Back azt a korrekt szintet, amivel minden héten elvagyok 45 percig. Nem lesz kötelező újranézés évente, mint a 2-5.évad (bár ezt is rég újráztam már), de korántsem annyira nézhetetlen, mint a 6.évad. Ráadásul a készítők is mindent bedobtak most, mert mindent szétlőttek, amit csak lehetett, és még fel is robbant, aminek fel kellett, valakinek pedig búcsút intettünk. A tovább mögött spoileresen kifejtem ezeket a ködös mondatokat.

SB8x04_1

Egy túszejtéssel fejeződött be az előző rész, de kicsit sem lehetett komolyan venni a fenyegetést, és viszonylag gyorsan le is rendezték ezt a problémát. Utána viszont Novint menekülés közben elkapták, majd kínozni kezdték, és megtörték. Én mondjuk nem hittem el, hogy sikerült, de utána ő maga vallotta be. Elég keményen megdolgozták a kiscsajt, úgyhogy nem is csodálom. De végül is ez vezetett az idei évad első (és talán egyetlen?) vágatlan jelenetéhez, ami eléggé hasonlított a 6×05-ben látott folyosós vágatlanhoz, ami mily meglepő, szintén Novinnal volt. Vajon az összes színész közül vele a legkönnyebb megcsinálni, vagy direkt írják így a sztorit? Mindenesetre nekem bejött, kicsit Daredevil hangulata volt.

SB8x04_2

Közben Mac a rendőrrel való haverkodása nem sül el jól, de ez egyáltalán nem lepett meg. Az viszont már érdekesebb volt, hogy Coltrane felettese kiadta parancsba, hogy a küldetés végeztével ki kell iktatni Zarkovat. Szegény oroszt sehol nem fogadják el. Novinért indult mentőakció pedig kicsit a 2.évad végi ketten egy hadsereg elleni harchoz hasonlított. Na de az, amit Zarkova csinált, hogy mikrofonba kopogtatással jelezte, hogy vakon hova lőjön Coltrane, az eszméletlenül király volt! Sosem jutott volna ilyen eszembe, és nagyon jól lett kivitelezve. Egyértelműen ez eddig az évad jelenetet.

SB8x04_4

Zarkovat halottnak nyilvánították, új személyazonosságot kapott, és elbúcsúzott egy elég érzelmes jelenetben. Én azért nagyon remélem, hogy még viszontlátjuk, mert sokkal szívesebben nézem őt, mint mondjuk Macet. Mondjuk utóbbinál még Chetri is érdekesebb számomra. Coltrane pedig be lett fenyítve, hogy ha bevetik az ellopott fegyvert, akkor a 20-ason verik el a port. Szóval valószínűleg ez fog történni a jövőben. És ne feledjük a bosszúra szomjas fekete özvegyet. Én jövő héten is ott leszek. Ez az epizód pedig legyen mondjuk egy 7/10.

Hozzászólás