Strike Back 8×02 – Családi üzelmek

Kezd egy konstans szintre beállni a sorozat, aminek én csak örülni tudok, mert ez még az elviselhető minőség, sőt, ez a 45 perc is elég gyorsan eltelt. A sztori még mindig nem bonyolult, és most sikerült felcsigázni, mert nem arrafelé haladnak az események, mint amerre hittem volna.

SB8x2_6

Az előző részből hiányoltam utólagosan a szexjelenetet, és a pucérkodást. Na most aztán bőven megkaptuk. Bár nem annyira nyers és kendőzetlen, mint anno Scott esetében, de Wyatt tett róla, hogy ne maradjunk enélkül. Ráadásul Edon fia, Loric is a másik kapura játszik, ez okozta a fő sodorvonalat ebben a részben, mivel a testőrét, aki egyben a szeretője is hidegvérrel agyonlőtte az apa, így a dacos fiú könnyebben megtört a 20-asnak. Az egy dolog, hogy a fiú épp egy kényszerített házasság előtt áll, de nehéz elviselni egy ilyen törtető apának, hogy a fia meleg.

SB8x2_7

Azt is tudtam, hogy nem véletlenül castingolták be Ivana Milicevic-et a feleség szerepére. Ő szerintem az évad második felében fog visszatérni, ahogy anno a 4.évadban is láttuk az ukrán szállal. Akkor a fiúk könnyen megúszták, de úgy érzem, hogy itt véresebb végkimenetele lesz a dolognak.

Mac előléptetése még mindig az asztalon van, és nagyobb szerepet is kap a karaktere, de mélyíteni még mindig nem sikerült. Számomra ő az az érzelemmentes katona, aki erős, megy előre, tudja a dolgát, és teljesíti a küldetést. Hiába ő ugrott át egyik vonatról a másikra, és vadászta le egyedül Edont, egyszerűen nem tud érdekelni a karakter. Amikor pedig bejátszották, hogy lehet, hogy meghalt a vonaton, hát örültem volna, de tudtam, hogy nem így lesz. A következő hetekben több Novint és Wyattet akarok!

SB8x2_4

A 20-as még mindig az ellopott vírus nyomában van, és Loric révén kiderítették, hogy hol lesz a következő találkozó a Demachi család és az arab testvérek között. Volt egy lendületes, bár picit túlhúzott vonatos akció, aminek a végén Edon megszökött a vírussal, de Macnek hála el is pusztították azt.

SB8x2_5

Zayef és Mahir elég könnyen lemondtak a biofegyverről, és ez nem csak Coltranenek volt fura, hanem nekem is. Valami nagyobbra készülnek, de akkor mi szükség volt erre a tárgyalgatásra? Ha már a testvéreket felhoztam, megemlíteném a pályaudvaros jelenetet, ami nem csak azért volt fontos, mert Mac elkapta az egyik terroristát, akiről nem tudta, hogy őt keres, hanem azért is, ahogy sikerült megszöknie. Elkezdett kiabálni, hogy segítsenek neki, mert egy fehér férfi bánt egy arabot. Erre persze rögtön ugrottak a rendőrök. Elgondolkodtató, hogy ebben a PC világban annyira félünk az előítéletektől, hogy ezért szökni hagynak a rendőrök is egy másik nemzetiségűt, nehogy sérüljenek a jogai, holott ő a rosszfiú.

Az első duplarészen már túl is vagyunk, és elégedett vagyok eddig a látottakkal. Azt hittem, hogy a vírus lesz a fő probléma az évadban, de így kíváncsian várom, hogy merre viszik tovább a történetet. Egyelőre az ellenség nem túl karizmatikus, vagy fenyegető, de biztos tartogatnak az írók nekünk egy-két csavart. Igyekszek továbbra is minden részről majd írni.

Hozzászólás