FBI 1×01

Általában nehezen állok neki új sorozatoknak, pláne ha még csak az 1.évadában jár, és ezért nem biztos még a jövője. Az FBI szinte a semmiből érkezett számomra. Láttam a címét az idén érkező sorozatok között, de tudtam, hogy egy heti nyomozós sorozat lesz, és semmi újat nem fog tudni nyújtani. Végül is igazam lett, de nem bántam meg, hogy megnéztem. Akkor miért próbáltam be? Egyrészt a szereplők miatt, akik között volt két ismerős arc Missy Peregrym és Jeremy Sisto személyében, másrészt szükségem van egy heti nyomozós sorozatra. Egy nap végén, csak szeretnék leülni, kikapcsolni az agyam, és nézni ahogy nyomoznak. Erre tökéletesen alkalmas lesz. Már ha maradok, de az csak 3 rész után fog kiderülni. Most viszont lássuk, hogy mit láttunk a pilotban.

A sorozat leírása egy sodró lendületű történetet ígért, és nekem ez abszolút ilyen volt. Lehet, hogy túl kevés heti nyomozóst nézek, de szerintem volt itt pörgés és esemény rendesen. Talán kicsit sok is. Rögtön az elején robbantottak, ráadásul kétszer is, és onnantól kezdve ment a nyomozás ezerrel, majd szépen haladtunk a rosszfiúk piramisán egészen a csúcsig. Na ez volt sok nekem, hogy ennyire összetett hálózatot számoltak fel viszonylag gyorsan. Sajnos a sok cselekmény miatt nem sok idő jutott a karakterek bemutatására, illetve elmélyítésére. Konkrétan a főszereplő, Maggie nevén kívül talán még Kristent jegyeztem meg, mivel a többieké el sem hangzott. De, hogy kik ők, honnét jöttek, hová tartanak, milyenek, ezekről semmit nem tudtunk meg. Erre is kell a 3 rész.

Maga az iroda egyébként rettentően nevetséges és low budget volt, pláne, hogy egy szobából és egy kihallgatóból állt az egész. Aztán Jeremy Sisto által játszott FBI-ost nem tudtam komolyan venni. Benne még mindig a Suborgatorys George-ot látom. Missy Peregrym pontosan azt hozza, amit a Rookie Blueban volt. Bár azt nem néztem, de képeket, videókat láttam, és egy árnyalattal komorabb. Szóval tőle nem is vártam többet, ellenben ő vonzott be a sorozatba. Sőt, akár a 24-ben is el tudnám nézni. Azonban a társáról és a főnöknőről jóformán semmit nem tudtunk meg. Oké, majd később, de a pilotnak arról kellene szólnia, hogy bevezessen minket a világba, és bemutassa a karaktereket.

Nagyon tipikus, nagyon klisés, de korrekt nyomozós sorozatnak tűnik egyelőre az FBI, meglepően erős és darkos zenével. Ha jönne hozzá egy átívelő szál, meg pár csavar, valamint a karaktereket ha megismernénk, akkor megeshet, hogy maradok a 3.rész után is. A kezdésre 6/10-et adok, mert azt a keveset, amit láttunk, az bejött.

Hozzászólás