Fear The Walking Dead: Vége a 4.évad első felének

A crossovernek és a The Walking Dead romló színvonalának köszönhetően úgy döntöttem, hogy visszaszállok a spin-offba, és az évadnyitó meglepő módon csont nélkül bejött. Habár nem írtam minden héten az epizódokról, de elégedett voltam a látottakkal. Az új karaktereket szépen építgették bele a történetbe, érdekelt is a sorsuk, bár a több idősávval annyira nem voltam kibékülve, valamint az ellenséggel sem. Logikát már rég nem akarok keresni a sorozatban, inkább csak élvezném.

vlcsnap-2018-06-25-16h57m35s559.jpg

A Clark család az 1.évad során nem tudott annyira közel kerülni, hozzám, mint az újak ezalatt a 8 rész alatt. Ráadásul meg tudtam jegyezni John Dorie nevét, aki nem a halról lett elnevezve, vagy éppen Naomi, akinek az igazi nevére is fény derült, és ott van Al, akit más motiváció hajt, mint a többieket, de örülök, hogy egy ilyen krónikás is bekerült a sorozatba. Csak majd használják fel jól. (Mondjuk egy found footage epizód révén?)

Az ellenségről az utolsó pillanatig nem tudtam eldönteni, hogy valóban rosszat akarnak-e. Teljesen nevetséges volt, pedig amikor felvonultak, rosszat sejtetett. Ráadásul ott volt az a zászlós dolog is. A lényeg, hogy sok kérdőjel maradt bennem, ami miatt úgy érzem, hogy kapunk még flashbackeket. De ha már visszatekintés. Az évadzáróban a stadionos harc bemutatása borzalmas volt! Az egy dolog, hogy az életben maradtak szövegeiből tudtuk meg, hogy mi történt, de még be is fejezték egymás mondatait, amiket meg láttunk, azok meg szuperlassítva voltak. Ja és én nem lennék biztos Madison halálában annyira…

vlcsnap-2018-06-25-17h00m46s731.jpg

Az első 6 rész nagyon bejött, de aztán az utolsó két részben valahogy szétcsúszott minden, és az rontott is az összképen, de attól még sokkal jobban élveztem, mint az anyasorozat utóbbi 2-3 évadát. Szóval augusztusban, a visszatéréskor biztos ott leszek. A kérdés, hogy a főszereplők közül hányan lesznek ott, mert az utóbbi fél évben kiszállt ugye Carl, most Madison és Nick, jövőre Rick is. Valami nem stimmel a sorozat háza táján, úgyhogy csak idő kérdése, hogy kasza, vagy inkább változások történjenek.

vlcsnap-2018-06-25-16h58m04s571.jpg

Egyébként van egy olyan elméletem, miszerint akartak egy új spin-offot az idén bevezetett karakterekkel, de nem merték megkockáztatni, ezért szépen lassan kiírják a mostani főszereplőket, és Morganéket léptetik a helyükre. Meglátjuk. Ez a félévad pozitív csalódás volt, de sajnos ott lebeg a The Walking Dead betegsége a levegőben, és könnyen áteshetünk arra az oldalra, és akkor kénytelen leszek ezt is kaszálni. Kívánom, hogy ne legyen így!

Fear The Walking Dead: Vége a 4.évad első felének” bejegyzéshez egy hozzászólás

Hozzászólás