Búcsúzunk a magyar FOX-tól

A mai nappal véget ért a magyar FOX rövid pályafutása. Őszintén szólva meglep, hogy egy csatorna kivonul tőlünk, miközben még a Comedy Central is új adót hozott létre, és jobban szaporodnak a csatornák hazánkban, mint eső után a gombák az erdőben. Ennek ellenére valahol megértem, hogy eltűnik, pontosabban online platformmá válik a FOX, mely FOX+ néven előfizetve lesz nézhető, mint a Netflix, az Amazon, vagy Magyarországról az HBO GO. Erre van kereslet, ezt megkockáztatják, és talán jobban be fog jönni.

Anno izgatott vártam a FOX érkezését, mert tudtam, hogy odakint azon megy a 24, és elég jó sorozatokkal reklámozta magát. 24: Élj egy új napért!, Álmosvölgy Legendája, és persze a The Walking Dead. De számomra ennyiben ki is fújt a csatorna. Hiába kezdték adni az Így jártam anyátokkalt, a Comedy Central Family szerintem jobban csinálta a darálós módszert, a napi több, hétvégén 10-15 epizóddal egymás után. Bár náluk nem HD, de még csak nem is szélesvásznú az első 6-7 évad képminősége, mégis szívesebben nézem ott a sorozatot. És persze nem elfeledendő, hogy egy 20 perces sorozatnál csak egy reklám van, míg a FOX többet is beszuszakolt, hogy életben tartsa magát. De nem sikerült. A Simpson családnak meg hiába van immáron 600-nál is több része (leírni is durva), engem nem érdekel.

Amit még megemlítenék a csatornával kapcsolatban, hogy anno soron kívül bejutottam a 24: Élj egy új napért! szinkronizálására. Az volt életem első ilyen eseménye, így elég feszélyezve éreztem magam, miután a kontakt magamra hagyott. De a megírt cikkemet mégsem ezért sztornózták, hanem mert volt két baki a sorozat szinkronjában, ami szimpla félreértés, vagy valakinek a hanyagsága miatt történt. Én hardcore 24 fanként felfigyeltem a bajra, de az átlagnézőnek fel sem tűnt, legfeljebb zavaró volt, plusz Yvonne Strahovski hangja nem Mezei Kitty volt. De azért mindenképpen hálás vagyok a lehetőségért, a cikk ki nem kerüléséért pedig kicsit csalódott, mert átfogalmazással és finomítással megjelenhetett volna.

Szóval szép volt, jó volt, ennyi volt magyar FOX. Több szerencsét a streamer piacon!

Hozzászólás