1 éves a blog!

Engedjétek meg, hogy kicsit örömködjek. Tavaly január 4-én megszületett az első bejegyzés a blogon, amit a Homeland 6.évadának tévés premier előtti kiadása ihletett. Nagyon durva, hogy sokkal több időnek tűnik ez az 1 év. Mindenesetre büszke vagyok magamra, mert akkor nem hittem, hogy kitartok az írás mellett. Nyáron volt egy kisebb hullámvölgy, de ősszel új lendületet vettem, és ekkor volt a legsikeresebb a blog.
Néhány unalmas statisztikai adattal zárom az írást:

  • 87 írás született.
  • A 24-ről írtam a legtöbbet, abból 26 cikk készült.
  • A legtöbbször kattintott bejegyzés a Supernatural 13.évadának berendelését megkérdőjelezője volt.
  • A leglátogatottabb hónap a novemberi volt, ekkor született a legtöbb írás is.

Csak azt kívánom magamnak, hogy tartsak ki az írás mellett a 2018-as évben is!

Hozzászólás