Trigger Point – Ilyen volt az 1.évad

Az immáron 2 évvel ezelőtti pilot után nem írtam évadértékelőt az új szemszögből bemutatott brit akciósorozatnak, ahol a tűzszerészek nem mindennapjait követhetjük nyomon.

Az a helyzet, hogy a kezdeti lelkesedésem, ami a pilotnál megvolt, gyorsan földbe állt, mivel a történet nem abba az irányba ment el, amerre vártam, vagy szerettem volna, ennek oka pedig az 1.rész végi robbanás, és annak áldozatai.

A történet bot egyszerű volt. Adott egy radikális szélsőséges csoport, akik robbantgatni akarnak London-szerte, és minden részben egy ilyen támadást próbálnak megállítani. A gond az, hogy ezt lehetett volna izgalmasra és fordulatosra is megírni, de nem sikerült. Nagyrészt untam a részeket, pedig voltak jó ötletek, de például a tettes kiléte nem hozott meglepetést, ami miatt nagyon haragszom a sorozatra. Ebben remélem, hogy fejlődik a 2.évadra, ami január végén érkezik.

Vicky McClurera nem lehet panasz. Ő kisujjból hozta Lana Washingtont, a profi tűzszerészt, aki ilyen-olyan mentális problémákkal, és balhés tesóval küszködik. Ez is borzasztó sablonos volt, ahogy az is, hogy amikor neki volt igaza, nem hittek neki, aztán megmentette a napot, és rájött mindenki, hogy mégis érdemes rá figyelni.

A mellékszereplők közül sajnálom, hogy az 1.részbeli partnere nem maradt, és egy fiatalabb, kevésbé karizmatikus, és élvezhető karaktert kapott maga mellé. A pasijával való szenvedést rossz volt nézni. Karlból, akit a Strike Backből ismert Warren Brown alakított, többet ki lehetett volna hozni. Én végig azt hittem, hogy ő lesz az egész feje. Ez is kihagyott lehetőség volt.

Ami viszont tetszett, és külön sorozatot kéne kapnia, az a terrorelhárító csoport. Tetszett a jelenlétük, elsősorban a vezetőjüknek Lee Robinsnak köszönhetően. Bár őt is gyanúsnak tartottam, és az is ütött volna, hogy ha ő a főellenség, de így talán viszont látjuk a folytatásban. Meg különben is, spin-offot a csapatnak!

Összességében rettentő sekélyes, és semleges sorozat volt, 5/10-et adok az évadra. Nehezen vettem rá magam, hogy megírjam ezt a bejegyzést, annyira nem hagyott bennem nyomot. Mégis várom a 2.évadot, mert a Capturenél is bejött, hogy kapott folytatást. Itt is reménykedek egy erősebb 2.szezonban. Az évadkezdésnél mindenképp ott leszek, és írok róla.

Trigger Point – Ilyen volt az 1.évad” bejegyzéshez egy hozzászólás

Hozzászólás