How I Met Your Father – Vége az 1.évadnak

A sorozat a Disney+ magyarországi indulásakor rögtön nézhető, ráadásul magyar szinkronnal!

Az 1.rész után noha cinikus voltam, de a végeredmény jobb lett, mint vártam. Aztán utána elkezdett egy kicsit lefelé ívelni a sorozat, mert nem tudta megtalálni a hangját, az identitását, a karaktereit. Abban sem voltam biztos, hogy végig fogom nézni mind a 10 részt. De valahogy minden részben volt valami, ami felnőttessé tette az egészet.

Ez a sorozat tulajdonképpen úgy az Így jártam anyátokkal-nak az új verziója, hogy már nem a 20-as, hanem inkább a 30-as éveiről szól a benne szereplőknek. Ott pedig már nem minden a bulikról, hülyéskedésről, tét nélküli tettekről szól a pozitív jövőkép mellett, hanem inkább egy kis pánikról, a 30.életév betöltéséről, és arról, hogy valamit kezdeni kell az élettel, hogy tudjunk tenni valamit ezen a világon. Én is itt járok az életben, és talán pont ezért tudtam a végére azonosulni ezekkel az érzésekkel, és tartott meg a végéig.

“How I Met Your Father – Vége az 1.évadnak” Tovább olvasása