Jönnek Darren Shan – Archibald Lox regényei

A Bookaholic Kiadó fogja hamarosan kiadni Darren Shan legújabb regényeit. Az Archibald Lox sorozat régóta lázban tartja a nemzetközi olvasóközönséget – ők pedig végre elhozzák nekünk a magyar nyelvű kiadást is! Hamarosan elő lehet rendelni az első kötetet.

Gyerekként kezdtem el olvasni Darren Shan könyveit, még az egyik áruházban vettem le a polcról a Rémségek Cirkuszát, és hetente, amikor a szüleim mentek vásárolni, én mentem a könyvekhez és elolvastam egy fejezetet. Így indult. Azóta felnőttem, és még mindig izgatottan várom az új könyveit. Épp ezért sajnálom, hogy a Zom-B sorozat csak három könyvig jutott a magyar kiadónál. Már majdnem elkezdtem angolul az Archibald Loxot (soha nem olvastam még angolul könyvet), de jött a hír, hogy érkezik magyarul. Így most már megvárom. Csak győzzem kivárni.

Hozzászólás