Alex Rider – Vége az 1.évadnak

“No. For the last time, I’m not gonna wear a mask…”

Ahogy a pilotnál kifejtettem, nagyon örültem, amikor hallottam, hogy sorozatként újra megpróbálják adaptálni Anthony Horowitz tini-kémregényeit, de álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire jól fog elsülni. Szinte minden egyes résznél úgy éreztem, hogy a könyvet látom megelevedni, és amint a címszereplőt játszó színészt is elfogadtam (nagyon nem ilyennek képzeltem el, pláne a borítón szereplő fiúhoz képest), onnantól kezdve tudtam igazán felhőtlenül élvezni a sorozatot. Röviden: piszkosul bejött az Alex Rider 1.évada. De mondom ezt én, a könyvek olvasójaként. Kíváncsi lennék, hogy aki nem ismeri a történetet, az hogy viszonyult ehhez a történethez.

Nem lesz kiemelkedően magas a pontszám, amit adok rá, de ez annak köszönhető, hogy maga a forrás, ami alapján készült, az sem volt a legerősebb könyv. Azért viszont óriási dicséret az íróknak, és gondolom a regénynek az írójának a keze is benne volt, hogy a könyvben szereplő plot hole-okat nemhogy betömték, de kiegészítettek néhány dolgot, sőt, új szálakat, és szereplőket is behoztak, akik jól illeszkedtek az alaptörténetbe.

“Alex Rider – Vége az 1.évadnak” Tovább olvasása