Fear The Walking Dead – Kezdett a 4.évad

Amikor elindult a The Walking Dead testvérsorozata, akkor el is kezdtem nézni, és letudtam az 1.évadot. De a borzasztó lassú és vontatott történet miatt kaszáltam. Most viszont Morgan érkezésével kvázi rebootolták a szériát, úgyhogy adtam egy új esélyt a történetnek, és megvolt az a pozitív kontraszt az eredeti sorozathoz képest, amit kerestem. Lehet, hogy ez ránt vissza a zombi apokalipszis világába? Korai még ilyet kijelenteni, de mindenképpen bizakodásra ad okot ez a premier.

vlcsnap-2018-04-17-19h36m16s188.jpg

Teljesen mást kaptam, mint amire számítottam. Azt hittem, hogy Morgan feltűnik, és valahogy a FTWD-es csapathoz csapódik, de nem. A komplett rész azt mutatta be, hogy mi történt vele a Walking Dead fináléjéa után. Úgy voltam vele eleinte, hogy belenézek, hogy milyen, aztán majd később befejezem, de azon kaptam magam, hogy már az epizód felén túl járok. Abszolút lekötött Morgan menetelése. Nagyon szépek voltak a vágóképek, nem volt művészieskedő, nem zavart a csend, és elképesztő, hogy mennyire finoman adagolva, szinte jelenetről-jelenetre vették el a színeket. A Walking Deadben már megszokott látványból eljutottunk nagyjából a Band of Brothers színeihez. Bár a tónus erősebb lehetett volna. Így máris nem zavart a majdnem színtelen vége.

vlcsnap-2018-04-17-19h35m55s476.jpg

Morgan mellett két új karaktert megismerhettünk, akik érdekesebbek voltak, mint a Walking Dead elmúlt 1-2 évadából bárki új. Kíváncsi leszek arra, hogy mi az ő sztorijuk. Maggie Gracet már a Lost-ban is bírtam, és itt is egy elég egyedi karaktert kapott. Legalábbis eddig bizakodásra ad okot. Garret Dillahunt által játszott John Dorieban (nem, nem úgy Dory, mint Szenilla) őszintén szólva csalódtam. A promóképek és a kinézete alapján nem ilyen pojácára számítottam. Az az akcentus is nevetségessé tette a karaktert, sem mint keménnyé, vagy redneckké. Lehet, hogy lazítani akartak a hangulaton, de ha ez volt a terv, akkor nem értem miért tették darkosabbá a képi világot. Az utolsó pár percben pedig befutottak a régi szereplők is. Alyciat azonnal felismertem a fen… szóval felismertem. Elvileg belengettek valami nagy ellenséget is, habár én azt hittem, hogy csak szimpla útszéli tolvajok ők, akik a túlélésre hajtanak.

vlcsnap-2018-04-17-19h38m07s383.jpg

Engem meggyőzött a szezonpremier, ezt bizonyítandó a 7/10-es pontszámom. Plusz tetszett, hogy egy kicsit esett is az eső, de úgy az egész hangulat és atmoszféra az volt, amire vágytam. Kíváncsian várom, hogy jövő héten mit kapunk. Ezt a látványt viszik tovább, ami teljesen elüt az 1.évados erős színektől, vagy visszatérünk ahhoz. Legyen bárhogy, ezt a félévadot mindenképpen letolom, mert eddig is azt olvastam, hogy a Fear már jobb.

Hozzászólás