Supernatural 13×10 – Csökönyös csajok csapata

Supernatural spin-off? Kösz nem. Vallottam mindig is. És ez most sincs másképp. Bár még a 2.évadból Ellen bárja kapcsán érdekelt volna egy melléksorozat, de amiket próbálnak eladni nekünk, azok hidegen hagynak. A legutóbbi spin-off próbálkozást a mai napig kihagytam és a kritikai visszhang alapján jól is tettem. Ezzel is hasonlóképpen tettem volna, ha a történet miatt nem erőltetik rám. És végül is nem volt olyan rossz ez.

vlcsnap-2018-01-25-20h57m03s385

A legfőbb okom amiért rávettem magam a részre, az Claire. Azon kevesek(?) egyike vagyok, akinek nagyon bejön a karakter. És a rész vége alapján az ő narrálásával haladhat majd a sorozat. Ez mondjuk egy elég jó pont. Valamint a lányok mind működtek nekem. Mondjuk nem is ettől féltem igazán, hanem Jodytól. Szerencsére nem nyomták annyira a karaktert, akit én már évadokkal ezelőtt elbúcsúztattam volna, de úgy tűnik, hogy a lányok életében egyfajta új Bobby szerepet tölthet majd be. Ha ő is csak ennyit fog szerepelni, akkor kibírom. Bár szent meggyőződésem, hogy nem jól játszik a színésznő. Külön örültem, hogy Alexet is újra láthatjuk. Ha minden igaz, ő már jó régen volt a sorozatban, és elég logikus magyarázatot adtak, ami megadta a karakterének a személyiséget, és örültem, mert kell olyan is, aki makacsul ragaszkodik a normális élethez. És ott van még Patience, aki most kapizsgálja az erejét, és a szerepét a nagy játszmában. Sajnos megjelent Donna is, akire nem számítottam, de már korábban sem bírtam őt. Tipikus comic-relief karakter, aki poénkodik, miközben próbál badass lenni. Nem, nem kell!

vlcsnap-2018-01-25-21h14m04s950

Maradt még Kaia, aki az epizód végére a legérdekesebb karakterré vált. Sejthettük volna, hogy mivel hasonlít Jackre, ezért ő is valamilyen különleges lány lény. Lehet, hogy ő a Bad Place Jacke? Mert hát valószínűleg Kaia, vagy bármi is az igazi neve, lesz a spin-off főgonosza. Rá gyanakodtam, de amikor egy helyen voltak, akkor kizártam. Hogy hogyan lehetséges, hogy Lady Kylo Ren ő, az talán majd kiderül. A Claire-rel való kémiájuk elég furcsa volt ott a rész közepén.

vlcsnap-2018-01-23-23h20m38s316.jpg

Maga a rész amúgy egy erős közepes volt, bár a lények, vagy ufók, vagy bármik is voltak, elég izgalmasnak tűntek, de esélyes, hogy őket a másik sorozatra hagyják. Megmutatták a szörnyet is, ami a lábnyomot hagyta maga után, Kaia szolgálatában áll. Másra számítottam, de szerintem mindenki. Mégsem lesznek dinók. Megnéztem tehát, elvoltam vele, de a spin-offot csak akkor fogom elkezdeni nézni, ha mondjuk 7 rész után is jók a kritikák róla. Nem tudom mennyire jó ötlet egy sorozatnak a 13.évadában belekezdeni egy testvérsorozatba, de ha beválik, akkor miért ne? Csak ne erőltessék a régi motoros nézőkre és akkor szépen elcsordogálhat a háttérben. Erre a részre én 6/10-et adtam. De most már térjünk vissza a főszálhoz, mert ezekkel a lényekkel csak egy újabb elvarratlan szálat nyitottak meg a rengeteg mellett. Értem, hogy az esetleges 14.évadra is kell valami, de kezdenek túlzásba esni. Én viszont maradok nézőjük, bármi történjen is. Ha átvészeltem a borzalmas 7.évadot is, akkor bármit képes vagyok elviselni.

Hozzászólás