The Walking Dead 8×02 – Második nekifutás

Nem kertelek, ez a rész jobban bejött, mint a múlt heti katyvasz, 1 ponttal többet is adtam rá. De azért ez még mindig nem az igazi. Ahhoz viszonyítom, hogy milyenek az írók és a showrunner, és akkor elfogadhatónak mondanám. Folytattuk a múlt heti akciózás, na de hogyan! A tovább mögött spoileresen keresem a fonalakat, amiket sikerült totálisan elveszíteni, hála a rendezésnek.

vlcsnap-2017-10-31-00h00m19s538.png

Sikerült összerakni azt a két karaktert, akik a legunalmasabbak és legkevésbé érdekelnek. Konkrétan most Tarara és Jézusra gondolok. Tara eleve irritál, ha csak ránézek, de ez a magánvéleményem. Jézust viszont ebben a részben teljesen tönkretették. Mondjuk eddig se volt sok karakteresség a jellemében. Ő Jézus, mert úgy néz ki, mint Jézus. És ennyi. De most volt egy elég érdekes csiki-csuki jelenet, amiben játszadoztak kicsit a készítők. Bevallom, engem egy picit megérintett a jelenet és átéreztem a patt helyzetet. De az az érdekes, hogy főleg a Savioros csávó gondolatai cikáztak az én fejemben, mert Taraé és Jézusé tuti üres. Mikor húzza meg a ravaszt? Amint Tara lő, neki is lőnie kell, de mi van akkor, ha nincs rá ideje? Ha túl korán lő, akkor meg nem lesz élő pajzsa. Oké, azt hiszem ezt csak én gondoltam túl, de az működött. A végkimenetel, a lefegyverzése, Jézus kálváriája az életben hagyással, az nem tetszett.

vlcsnap-2017-10-31-00h08m29s208.png

Nem akarok minden szálra kitérni, mert például Ezékiel őrült vigyorgása totál para volt, és hülyeség. Nem is igazi harcos! Mit vigyorog? Carol meg beletenyerel a járkáló arcába, és az meg sem harapja? Na hagyjuk már! Viszont Rickék szála érdekes volt. Valami nagy fegyvert kerestek Daryllel, akinél még mindig nem értem mit keres az a nyílpuska, amikor közelharcban totál haszontalan, márpedig egy épületben közelharcra kell számítani. Rickre rátámadt egy fickó, akit rövid verekedés után a falhoz ken és felnyársal, majd jön az a jelenet, ami megmentette számomra a részt. Amikor megtalálja a kisbabát a szobában, akkor Andrew Lincoln bemutatta, hogy ő az egyetlen, aki még tud és hajlandó is színészkedni ebben a sorozatban. Szavak nélkül többet mondott, mint bárki. (Judith és Gracie spin-off incoming?)

Ami viszont számomra tönkrevágta az epizódot az már megint a rendezés. Hát könyörgöm, ez mi volt? Fogalmam sincs, hogy a jelenetek helyileg hol játszódtak. Rickék ugyanott voltak ahol Morgan, Tara és Jézus? És akkor hol voltak Ericék? Ők terelték el a figyelmüket a Savioröknek? Valószínűleg így történt, de akkor sem volt nyilvánvaló, és ez nem csak engem, másokat is összekavart. Nem bírtam követni, hogy ki hol van, ez a lényeg.

vlcsnap-2017-10-31-00h09m51s073.png

Aztán a végén feltűnt Morales, akit szerintem csak a fanservice miatt hoztak vissza, mert sokan évek óta kérdezgetik, hogy hát mi van velük. Tessék, jövő héten ki fog derülni. És ugyebár jönnek majd a Fear The Walking Deadesek is, valamikor jövőre, úgyhogy összeérnek a szálak. A részre 6/10-et adtam a Rick és baba jelenet miatt, meg mert picit jobban élveztem, mint a múlt heti borzalmat. Valamint Bear McCreary igazán odatette magát ebben a részben, rég nem hallottam ilyen hangulatos zenéket ebben a sorozatban. Ha ezt, vagy egy picit jobb szintet tudnának hozni, akkor már nem annyira sajnálnám, hogy maradtam, mert hétfői sorozatnak simán elmegy ez a szebb napok megélt széria.

Ui: Jézus és a helyes fegyvertartás…

vlcsnap-2017-10-31-00h04m45s849.png

Hozzászólás