The Walking Dead: The Ones Who Live – Vége az 1.évadnak

Véget ért az általam legjobban várt The Walking Dead spin-off. Nem tudom, hogy azért érzem úgy, hogy jól sikerült, mert a 9.évad óta nem láttam egyetlen epizódot se ebből a világból, és már nem vagyok kiégve, vagy esetleg tényleg jól sikerült. Ezt majd az idő eldönti.

Mindenesetre ez a poszt most nagyon pozitív hangvételű lesz. Ugyan kétség kívül voltak hibák, amiket én máshogy csináltam volna, vagy máshová helyeztem volna a hangsúlyt, de ránézve erre a 6 részre egy nagyon erős, tömény, és jóllakottság érzést kelt. Előrevetítem, hogy 8/10-et adok erre a minisorozatra. Vagy évadra? Hiszen mivel kikerülték a Rick és Michonne címet, akár még folytatódhat is. Hogyan miként arról fogalmam sincs, de ha ezt a minőséget tudnák tartani, mind látványban, mind történetszövésben, akkor én vevő lennék többre.

“The Walking Dead: The Ones Who Live – Vége az 1.évadnak” Tovább olvasása