Visszatérés!

2019 nem úgy alakult a blog életében, ahogy arra számítottam. A lelkesedésem, és a hetente nézett sorozataim és filmjeim száma rohamosan csökkent, és egyre inkább tehernek éreztem az írást. Az sem segített a dolgon, hogy a munkahelyemen előléptettek, így több lett a felelősség, és a feladatkör is. Persze akadtak lopott óráim amikor tudtam nézni valamit, de erről írni már egyáltalán nem volt kedvem.

De mikor térjen vissza az ember, ha nem szeptemberben, amikor a sorozatok is újra belekezdenek a nagyüzembe! Második nekifutás, a Fal újraépül, jönnek a sötét és hideg délutánok, majd esték, amikor nem vágyik másra az ember, mint hogy bekuckoljon a szobájába, és sorozatokat daráljon. A színházi évad is elkezdődik, és továbbra is szeretnék járni a szombathelyi Weöres Sándor Színházba, mert remek előadásokat tudnak összehozni. Legutóbb a Salemi Boszorkányokat díjazták újfent.

De lássuk, hogy mit tartogat számomra az ősz sorozatok szempontjából:

  • Supernatural 15.évad, ami a befejező évad lesz – Nagyon sok lezáratlan dolog van, amit várok az utolsó évadtól, de ezeket az elvárásaimat szinte képtelenség lesz megugraniuk az íróknak. De azért titkon remélem, hogy sikerül. A bejelentett visszatérő szereplők mindenesetre már most bizakodásra adnak okot.
  • Modern Family 11.évad, utolsó évad – Ezt a sorozatot már csak megszokásból, és a zseniális (bár keverésben nem mindig) HBO-s szinkron miatt nézem. Plusz, hogyha már eddig néztem, nem most fogom elkaszálni. Nem is tudom mit várok a végétől. Valószínűleg semmit.
  • Rick and Morty 4.évad – Semmi konkrétat nem tudok az új évadról, és ez pont így van jól. Van bennem egy kis félsz, hogy a túl nagy hype miatt nem fogja hozni az előzők szintjét, de azért a 2 éves várakozás csak nem volt hiábavaló.
  • Minél több pilot bepróbálása – Az a helyzet, hogy hetiben már csak ezt a fent említett három sorozatot nézem, úgyhogy sürgősen találnom kell új kedvenceket, mert minden véget ér, amit szerettem. A The Capture, Scarborough, Jófiúk, Undone, The I-Land, Stumptown azok a sorozatok, amiket be akarok próbálni. Remélem mindegyikről fogok tudni majd írni.
  • Netflixen egyre több a magyar szinkron, és én erre vártam! Szépen elkezdtem én is rákapni arra a platformra, és nem csak a szinkronos tartalmakra. A Love és a Master of None csúszott le eddig, és mindkettő nagyszerű volt!

Filmes fronton is túl vagyok már a nagyüzemen. 2019-ben már csak az utolsó (ennek is vége…) Star Wars film ami érdekel. Persze ezen kívül ott lesz a Joker, a Zombieland 2, a Terminátor, a Jumanji, de ezek közül egyik sem kötelező számomra.

Ha már befejeződik a Supernatural, a Modern család, és a Star Wars is, akkor megemlítem, hogy a Strike Back 8.évada is az utolsó lesz jövő év elején, valamint a Homeland is befejeződik szintén a 8.évaddal, jövő év februártól.

Zenei fronton idén még érkezik egy új Tankcsapda és egy új Keane album, amiket nagyon várok. Bár sok lesz hirtelen a jóból, de ez azt jelenti, hogy a következő években nem fogok a kedvenceimből újat kapni.

Úgy tűnik, hogy 2020-tól új időszámítás veszi kezdetét.